Monako je staza koja zahtjeva postavke bolida s maksimalnim aerodinamičkim potiskom. Momčadi se služe svim dopuštenim sredstvima kako bi izvukli nešto više od konkurencije.
Sauber je pripremio brojna aerodinamička poboljšanja na bolidu za vikend u Monaku. Dizajneri su dodali dva dodatna bočna krila (crvene strelice) pred glavni usis hladnjaka, dosta nalik već viđenim na Mercedesu. Također su proširili krilca na rubovima poda (bijela strelica).
Force India je uvela trostruka T-krilca na stražnjem dijelu bolida koja dosad uopće nije imala. Interesantno je da su odmah usvojili verziju sličnu posljednjoj ostalih momčadi, tj. nešto kompleksniju s više elemenata.
Indijci su uveli i nešto jednostavniji “monkey seat” iznad auspuha kako bi preoblikovali ispušnu cijev i okružila protokom zraka strukture za efikasniji rad difuzora i stražnjeg krila.
Williams je revidirao vanjski dio svoga difuzora. Povećao mu je veličinu i promijenio oblik krilca koji se nalazi pri rubu kako bi kvalitetnije iskorištavao pritisak u pod.
Prednje krilo Toro Rossa odlično prikazuje kako dizajneri radikalnim kutevima krilaca nastoje usmjeriti protok zraka oko gume.
Haas je dopremio dvije specifikacije prednjeg krila za Monako. Primjetite da gornja ima tri usko naslagana elementa na vrhu dok su na donjoj plohe nešto rijeđe postavljene.
Amerikanci su za Monako modificirali svoje T-krilce tako da je sada postavljeno pod bitno većim kutem.
Toro Rosso je specijalno pripremio prednji ovjes i šipku upravljača za usku gradsku stazu.
Mercedes je već u Španjolskoj uveo visoko-kompleksnu seriju bočnih krilaca koji se sastoje od raznih zupčastih aerodinamičkih dodataka za iskorištavanje protoka zraka u svrhe boljeg pritiska na pod, ali i usmjeravanja prema usisu hladnjaka.