Svim pratiteljima F1 je poznato kako je Fernando Alonso debitirao za Minardi 2001. godine i da ga je Flavio Briatore za iduću sezonu angažirao kao Renaultovog test vozača.
Ali malo tko zna da je mladom Alonsu prišao tadašnji šef Jaguara Niki Lauda i ponudio vožnju njihova Jaguara R3 kako bi procijenio vlastite testne vozače.
Lauda je primijetio njegove nastupe za Minardi i vidio ga kao izglednu zvijezdu budućnosti. Potajice ga je želio kao zamjenu za odlazećeg Eddija Irvinea što bi Alonsa smjestilo pokraj sunarodnjaka Pedra De La Rose.
Alonsov test za Jaguar se odvio u Silverstonu i Španjolac je odvozio preko 50 krugova u Jaguaru pogonjenim V10 Cosworthom.
Razbio je konkrenciju, uključujući i iskusnog De La Rosu koji je već odvozio čitavu sezonu za Jaguar.
Doveo je Jaguar na treću poziciju u poretku od 16 bolida. Bio je to impresivan rezultat s obzirom da se Jaguar borio oko desetog mjesta u utrkama 2002. godine.
To je bio sasvim dobar pokazatelj za Briatorea i Renault da raspolažu zvijezdom u svojim redovima.
Alonso je 2003. godine zamijenio Jensona Buttona koji je bio “prisiljen” potpisati za BAR Hondu. Nije iznevjerio povjerenje vodstva Renaulta i u prvoj sezoni je osvojio prvi Pole Position u Maleziji i pobjedu na Hungaroringu.
U paralelnoj bi stvarnosti Alonso prelaskom u Jagaur od 2004. godine vozio s prijateljem Markom Webberom. Godinu nakon bi Red Bull kupio Jaguar i Fernando bi 2009. godine dobio pobjednički bolid i do 2014. vozio dominantnu kreaciju Adriana Neweya.
Što bi Alonso odabrao da je znao ishod Jaguarove budućnosti? Ostao u Renaultu i postao najmlađi dvostruki svjetski 2006. godine ili odabrao teži put s kojim bi vjerojatno osvojio više naslova i ušao u krug najuspješnijih vozača današnjice.