Mladi test vozač Ferrarija i vodeći u F2 poretku Charles Leclerc iznosi dojmove vikenda u mađarskom Hungaroringu. Prvo je osvojio Pole poziciju, a potom je diskvalificiran i poslan u zadnji red…
“Prošli sam tjedan bio poprilično zauzet. Prvo sam imao trkaći vikend u F2, a potom me čekao prvi test novog Ferrarijevog F1 bolida”, započeo je Leclerc.
“Osvojio sam sedmu Pole poziciju zaredom s osjetnom prednošću koju smo nažalost izgubili pa sam morao krenuti s kraja poretka. To je na stazi kao što je Hungaroring ravno katastrofi”, objašnjava Leclerc.
Suci su prilikom pregleda bolida uočili sporni dio koji se nalazio pokraj diferencijala. To je šipka koja se nalazi između pokrova i prve ploče u diferencijalu. Bila je izrađena od mesinga, a ne čelika kako nalažu pravila pa se Leclerc morao pomiriti sa sudačkom odlukom.
“Nismo dobili ništa na performansama zbog tog dijela, ali nije bio u skladu s pravilima pa je naša krivica”, govori Charles. “Nisam se osjećao katastrofalno zbog isključenja pa sam si rekao da samo moram nastaviti što sam započeo jer iovako ništa nisam mogao promijeniti po tom pitanju”.
“Otkad sam bio mlađi vozač, uživao sam kad bih startao s kraja poretka. Kad bi ekipno vozili kartove za rentanje, uvijek bih namjerno startao straga kako bih pokušao preteći što više vozača”.
Leclerc se u utrci nije mogao boriti za pobjedu pa je opušteno pristupio utrci. Koristio je alternativnu strategiju u utrci tj. da se što manje bori prvi dio na stazi protiv drugih vozača.
“Start u prvoj utrci mi nije bio sjajan. Poprilično sam proklizao pri kretanju, ali sam pronašao jako dobro mjesto za ulazak u prvi zavoj. Znao sam da će ključno biti naći se na pravom mjestu u pravo vrijeme!”, govori Leclerc.
“Pretekao sam masu vozača i u prvom krugu se popeo na 11. mjesto. Pretjecanje je bilo teško i morali smo paziti na potrošnju guma jer izravna borba na stazi vas može koštati stinta”, dodaje.
“U drugom dijelu utrke, nakon izlaska sigurnosnog automobila kojeg sam priželjkivao sam bio na friškim gumama i ispred sebe vidio ludu borbu više vozača. Uspio sam se dobro pripremiti za zavoj 1 i zaraditi tri mjesta u njemu! Uskoro je izašao još jedan SC koji je zaključio utrku”.
“Bio sam razočaran jer sam bio na novim mekšim gumama i vjerojatno bih imao priliku, ali s obzirom na starta sa začelja, mogu biti zadovoljan četvrtim mjestom. Ono je bilo iznad svih očekivanja!”.
Prvi službeni F1 test
“Moj prvi test Ferrarija SF70H je bio nevjerojatan. Naravno da kad vozite Ferrari osjećate nešto specijalno. Kod mene je bilo kao da ga vozim po prvi put i mnogo me oduševio”, iznosi Leclerc iskustvo.
“Cilj mi nije bio odvoziti najbrže vrijeme niti testirati performanse, već učiti što je više moguće za sebe i momčad. Zadovoljan sam stintom na mekim gumama, a i momčad je pozitivno ocijenila također”.
Charles će se sada posvetiti ljetnom odmoru, ali misli su mu već na Spa-Francorschampsu gdje se vozi iduća utrka.
“To je legendarni događaj, prebogate povijesti i raznovrsnih zavoja. Pobijedio sam tamo s najbolje startne pozicije u GP3 prošle godine pa ću doć s dobrim uspomenama, a nadam da će se isto ponoviti i ove”, zaključila je velika nada motorsporta Leclerc.