Red Bull bi mogao biti prisiljen preći na Hondinu pogonsku jedinicu od 2019. godine zbog kompliciranog odnosa s Red Bullom.
Veza prepuna uspona i padova između austrijskih i francuskih partnera je čini se došla kraju. U svemu je veliku ulogu igrala razmjena između McLarena i Toro Rossa za motore u narednoj sezoni.
Opcija da se Red Bull pridruži nakon godinu dana je očita, ovisno o napretku japanskog proizvođača, ali čini se da bi Red Bull mogao ostati bez tog izbora.
Red Bull je trebao s Renaultom produžiti ugovor do kraja 2020. godine, ali još ništa nije formalizirano. Savez je bijegom juniorskog Toro Rossa ka Japancima dovedem pred raspad.
Ferrari i Mercedes nemaju interesa u opskrbu dodatne momčadi, niti su bili voljni pomoći Red Bullu 2016. godine kad su prolazili najdublju krizu.
Red Bull će se uskoro naći pred zidom i morat će prijeći na Japance prije ili poslije. Prekid veze je bio izvjestan već 2015. kad su promijenili ime pogonske jedinice u TAG Hauer pa trenutni razvoj situacije i nije iznenađenje.
Red Bull je već povezan s Hondom i MotoGP-u, a sada će imati i financijske benefite jer Hondi ne moraju plaćati motore. Naprotiv, velika je mogućnost da im se Honda financijski pridruži što će rasteretiti financijske rashode vlasnika Red Bulal Dietricha Mateschitza.
Mnogi se još upitnici roje oko Hondine forme u idućoj sezoni, ali je zasigurno ključ u nastavku karijere dva vrhunska vozača – Daniela Ricciarda i Maxa Verstappena.
Dvojcu istječe ugovor na kraju iduće sezone i vjerojatno su klauzulom zaštićeni prijevremenim prekidom u slučaju loših performansi. U slučaju potrage novog sjedišta, otvorene će im biti opcije u Mercedesu i Ferrariju.
Red Bull se još povezuje s potencijalnim dolaskom Porschea u F1 2021. godine što znači da će im partnerstvo s Hondom biti vrlo kratkog vijeka, samo dvije sezone.
Službene potvrde novih dogovora između momčadi i proizvođača te Carlosa Sainza i Renaulta se očekuju sutra u Singapuru.