Mercedes razmišlja o prelasku na koncept višeg stražnjeg kraja svog bolida za sezonu 2018. Cilj je suzbiti karakteristike trenutnog dizajne kojeg je Hamilton nazvao ponašanje dive.
Njemački se proizvođač dugo vremena u početku sezone mučio s prilagodbom balansa zbog dugog međuosovinskog razmaka bolida W08.
Mercedes je dominirao na brzim stazama poput Silverstona i Monze, dok su se mučili na sporim i zavojitim poput Monaka, Mađarske i Singapura.
Dio krivice za oscilacije u performansama se pripisuje dužem međuosovinskom razmaku od konkurenata, a u momčadi sada smatraju i da bi trebali preći na novi koncept s višim stražnjim krajem bolida, kao što je na Red Bullu.
Mercedes je u Interlagosu testirao velike promjene na postavkama stražnjeg ovjesa, što budi sumnju da ima veze s mogućim prelaskom na koncept s višim stražnjim krajem bolida.
Momčadi pokušavaju sa što nižim prednjim i višim stražnjim dijelom bolida, formirati tzv. ground effect u kombinaciji s protokom vjetra preko difuzora i ostalih aerodinamičkih elemenata u podnom dijelu bolida.
Mercedes je započeo s eksperimentiranjem višeg stražnjeg kraja tek kad su osigurali prvenstvo. Vidjelo se to ponajprije učestalijim frcanjem iskri za vrijeme treninga.
Mercedes je ove godine imao osjetno duži bolid od Ferrarijevog što im je omogućilo više prostora za poboljšavanje performansi tokom sezone, ali cijenu bi plaćali lošijim performansama na tijesnim stazama.
Bez obzira na prelazak na novi koncept stražnjeg kraja, u Mercedesu neće morati puno mijenjati aktualni međuosovinski razmak. Potvrdio je to i šef momčadi Toto Wolff.
“Nastojat ćemo zadržati kvalitetne karakteristike dive i suzbiti one koje nam zadaju probleme. Ono što znamo je da se inženjeri u svim momčadima još pitaju kako bolid savršeno funkcionira prvi dan, a drugi dan bude suprotno”, jasan je Wolff.
“Čeka nas proces u kojem moramo identificirati razloge zašto se mučimo i kako ih izbjeći na bolidu za iduću sezonu. Očito je da smo vrlo daleko u procesu izrade bolida”, zaključuje Wolff.