Službeno je objavljeno da će Charles Leclerc i Marcus Ericsson voziti za Alfa Romeo Sauber F1 momčad u sezoni 2018.
Prvak Formule 2 Leclerc ima zapažene nastupe proteklih sezona i kao mladi član Ferrarijeve akademije je napokon dobio priliku u kraljevskoj klasi.
Ferrarijev je omladinac zamijenio Mercedesova Pascala Wehrleina, dok je Marcus Ericsson uspio sačuvati mjesto od Antonia Giovinazzija, još jednog pripadnika Ferrarijeve akademije.
Veliku je ulogu u tome odigrao i veliki sponzor švicarske momčadi, dok će se Giovinazzi morati usrećiti ulogom trećeg tj. rezervnog vozača.
Vijest je objavljena na Alfinoj press konferenciji u talijanskom muzeju s liverjama novoga bolida. Iako se radi o inicijalnom dizajnu, svakako će prevladavati crvena i bijela boja, s ponešto modre.
U probranoj skupini uzvanika su mjesto našli FIA-in predsjednik Jean Todt i direktor F1 Chase Carey. Alfin povratak u F1 kao naslovni sponzor i tehnički partner je time dobio pravi značaj.
Cilj nove momčadi je početak novog poglavlja u njihovoj sportskoj povijesti.
Senzaciju bi im svakako mogao priskrbiti Ferrarijev štićenik Leclerc koji je već maestralno obilježio početak karijere izvedbama na stazi i osvojenim F2 naslovom u dominantnoj maniri. Osigurao je naslov tri utrke prije kraja i naposljetku zaključio sezonu sa 72 boda više od drugoplasiranog.
Dvadesetogodišnjak iz Monaka je pobijedio sedam puta, a s 8 osvojenih Pole pozicija srušio rekord bivših omladinskih šampiona Lewisa Hamiltona i Nice Rosberga.
Leclerc je dobro povezan s aktualnim šefom momčadi Fredom Vasseurom jer je vozio za momčad kojom je upravljao kad je 2016. godine osvojio tituli GP3 prvaka.
Leclerc je ove godine nastupio za Sauber u Maleziji, SAD-u, Meksiku i Brazilu. Bolje vrijeme od trkaćih vozača Ericssona i Wehrleina je napravio u Maleziji i Brazilu, a također je nastupio na postsezonskom Pirellijevom testu u Abu Dhabiju.
Mladi Monegažanin je impresionirao Ferrarijevo vodstvo na debiju u kolovozu na Hungaroringu. Napravio je najbrže vrijeme dana, i treće u generalnom testnom poretku.
Ericsson je osigurao petu sezonu u F1, ponajprije izdašnoj pomoći velikog sponzora jer mu je mjesto bilo pod velikim upitnikom radi Ferrarijeve involviranosti i Giovinazzija.
Iako je bio jedini vozač koji nije osvojio niti bod u sezoni 2017, a posljednji put je to bilo 2016. u Monzi kad je završio utrku na desetom mjestu.
Ove sezone je bio na korak do bodova u Španjolskoj i Azerbajdžanu, a za pohvalu se borio u nekoliko prilika s momčadskim kolegom Wehrleinom koji je osvojio jedine bodove za momčad ove sezone.
Za Wehrleina je jedina solucija o(p)stanka u F1 Williams, iako je izglednije da će narednu sezonu voziti DTM ili Formulu E.