Mercedes i Ferrari su poznati kao žestoki rivali na stazi, ali u zadnje vrijeme, borba se seli i van nje, ponajviše u pregovaračke aktivnosti oko tehničkih regulacija.
Mercedes je ozbiljan u naumu da se aktivni ovjes ponovno vrati u F1 nakon što je ukinut ’93 godine zbog Williamsove dominacije.
Dio je to planova i nekolicine drugih momčadi, a naročito Red Bulla koji ne smiju više koristiti “pametni” sistem ovjesa s kojim su snižavali visinu bolida kroz zavoje.
Ovjes je trenutno jedna od najbitnijih stavki pri definiranju budućnosti F1 i svakako će se trenutak odabira naći pred radnom grupom.
Navodno je jedan od prijedloga jednostavan ovjes s amortizerima i oprugama, dok je druga solucija povratak aktivnog ovjesa.
Mišljenje stručnjaka je da bi se povratkom na aktivni ovjes uštedjelo milijune eura jer više ne bi bilo razvojne utrke u tehnološki sivoj zoni. Nakon što se razvije sistem, jednostavno zalediti daljnji razvoj i problem riješen.
FIA bi lako mogla kontrolirati sisteme, a u utrkama bi se pomoglo pri pretjecanju jer bi sistem aktivnog ovjesa prema riječima stručnjaka umanjio utjecaj turbulentnog zraka iza bolida.
Ferrari se zasad ne čini oduševljen idejom, ali još uvijek imaju pravo veta.