Petak 08.06.2018. VN KANADE: Trening
16:00 – 17:30 Prvi Trening
20:00 – 21:30 Drugi TreningSubota 09.06.2018. VN KANADE: Kvalifikacije
17:00 – 18:00 Treći Trening
20:00 – 21:00 KvalifikacijeNedjelja 10.06.2018. VN KANADE: Utrka
20:10 – 22:00 Grand Prix
Dužina kruga: 4.361 km
Broj krugova: 70
Rekord kruga: 1:12.275 R. Barrichello (2004)
Maksimalna brzina: 340 km/h
DRS zone: 2
Pun gas: 59%
Najduža ravnica: 1190 m
Razina downforcea: Srednja/Niska
Staza je smještena na umjetnom otoku Ile Notre Damu u Montrealu, a ime nosi u spomen tragično stradalog kanadskog F1 vozača Gillesa Villenuevea. Izgrađena je 1978. godine kao zamjena opasnom Mosport Parku.
Pokraj staze se nalaze zgrade korištene za najuspješniji sajam 20. stoljeća Expo 67 kao i umjetni olimpijski bazen za veslačke utrke koji je i danas najduži na sjevernoameričkom kontinentu. Konfiguracijom je polugradskog tipa zbog zaštitnih barijera uz stazu na gotovo svim njenim dijelovima. Veoma je zahtjevna za bolide jer se učestalo koristi gas do kraja i obiluje zonama s jakim kočenjima.
Test koncentracije vozača predstavlja posljednja šikana na čijem se izlasku nalazi famozni Wall of Champion, mjesto na kojem su ovjese lomili Schumacher, Hill, Vettel i mnoštvo ostalih vozača. Staza je na početku vikenda veoma skliska jer se sportske utrke rijetko održavaju.
Od aktualnih vozača najviše pobjeda je skupio Lewis Hamilton (6), a od momčadi Ferrari i McLaren dijele po 13 pobjeda.
Prvi sektor
Vozači prilaze prvom zavoju s 315 km/h i počinju s kočenjem na zeznutoj grbavoj zoni 100m prije zavoja. Usporavaju na 135 km/h i u 4. brzini gađaju što užu liniju za bolji položaj prema dugom sporom zavoju 2 (3. brzina, 80 km/h). Vozačima je najbitnija trakcija bolida kroz taj zavoj jer im omogućava najbrži izlazak na kraću ravnicu s usponom prema šikani zavoja 3 i 4 (4. brzina, 130 km/h). U njoj moraju napadati rubnike i pripaziti da ne poljube gumom zid na izlasku. Na kraju vikenda ipak ostane najmanje desetak značajnijih tragova. Posljednji zavoj prvog sektora je veoma brzi poluovalni zavoj 5 (7. brzina, 265 km/h) i u kvalifikacijama se prolazi s punim gasom.
Drugi sektor
U šikanu zavoja 6 i 7 se ulazi u 3. brzini sa 100 km/h i izlazi u 5. brzini s 200 km/h. Vozači moraju jako paziti i poštovati trakciju bolida na izlasku iz zavoja jer ih i najmanje proklizavanje može dovesti u nepriliku tj. kontakt sa zidom. Potom slijedi ravnica i kočenje za šikanu zavoja 8 i 9 s 300 km/h na 110 km/h ispod mosta. Predstavlja pravi izazov za vozače u sunčanim uvjetima zbog iznenadne promjene svjetlosti. Izlazak iz zavoja 9 je manje izazovan nego u prethodnim šikanama i vozači budu nešto hrabriji pri hvatanju blaže i brže linije za ravnicu prema oštrom zavoju 10.
Treći sektor
Spektakularni zavoj 10 je vrhunac za vozače jer je okružen tribinama punim navijača. Prilazi mu se s 300 km/h, ali za uspješno svladavanje trebaju usporiti u 2. brzinu i 60 km/h i održati momentum za izlazak na dugi pravac. Iako je dobro mjesto za pretjecanje vozači radije napadaju na nekoj od idućih DRS ravnica. Na prvoj i najdužoj se hvata brzina čak 340 km/h i najbolje je mjesto za napad prije posljednje šikane (3, brzina 125 km/h) i famoznog Zida prvaka. Vozači moraju biti veoma precizni kako ne bi previše zahvatili rubnike jer to u pravilu znači gubitak kontrole i vjerojatno izvrtanje ili čak kraj nastupa.
fantastina staza meni najbolja u kalendaru ,staza je odlična uvijek ima pretjecanja isudara.pogled na rijeku notre dame, nekoć je andreti rekao da je to staza napravljena za gilesa villeneuvaa tojedanas najatraktivnij staza u kalendaru