Petak 28.04.2017. VN RUSIJE: Trening
10:00 – 11:30 Prvi Trening
14:00 – 15:30 Drugi TreningSubota 29.04.2017. VN RUSIJE: Kvalifikacije
11:00 – 12:00 Treći Trening
14:00 – 15:00 KvalifikacijeNedjelja 30.04.2017. VN RUSIJE: Utrka
14:00 – 16:00 Grand Prix
Ruska staza je napravljena u sklopu Olimpijskog resorta u Sochiju na obalama Crnog mora i prvi je put ugostila Formulu 1 2014. godine.
Inauguralna je utrka spletom okolnosti umjesto velikim slavljem obilježena žalovanjem tragično stradalog Julesa Bianchija tjedan dana ranije u japanskoj Suzuki.
Staza se konfiguracijom sastoji od vrlo brzih, ali i sporih tehničkih dijelova tako da momčadi moraju imati vrlo dobro podešen i izbalansiran bolid. Ima karakteristike gradske utrke zbog zaštitnih ograda uz stazu i kratkih izletnih zona. Postoje dva idealna mjesta za pretjecanje i dvije DRS zone.
Pirelli je konzervativnim odabirom tvrđih guma u prvoj utrci pridonio monotonosti i procesijskom razvoju utrke. Nico Rosberg je nakon uspješnog napada i prolaska Lewisa Hamiltona na startu blokirao i oštetio kotače na kočenju za drugi zavoj pa je već u prvom krugu otišao po novi set guma. Nijemac je montirao tvrđu komponentu i na njima završio utrku bez većih problema kao drugoplasirani.
Za sljedeću su godinu Pirellijevci odlučili koristiti supermeke i meke gume koje su se pokazale prikladnima za glatki ruski asfalt. Utrka je bila puno sadržajnija unatoč samo jednom posjetu boksu svih top 10 vozača u konačnom poretku.
Lewis Hamilton i momčad Mercedesa su ostvarili po 3 pobjede na ovoj stazi koja ima osiguran ugovor s Formulom 1 do 2021. godine.
Dužina kruga: 5.848 km
Broj krugova: 53
Rekord kruga: 1:39.094 Nico Rosberg (2016)
Maksimalna brzina: 335 km/h
DRS zone: 2
Pun gas: 65%
Najduža ravnica: 1.073 m
Razina downforcea: Srednje / Niska
Prvi sektor
Krug na ruskoj stazi započinje ubrzanjem prema startnoj liniji iz sporog zavoja 18 (100km/h). Prvi zavoj se nalazi nasred duge ravnice i prolazi se punim gasom(310 km/h, 8.brzina). Odličan je za hvatanje zavjetrine dok vozaču koji se brani dopušta defanzivni manevar zauzimanja unutarnje strane prema zavoju 2 na kraju duge startno-ciljne ravnine. Za njega se treba jako kočiti stotinjak metara prije s 335 km/h i usporiti u 3. brzinu i 130 km/h.
Zavoj 3 je najprepoznatljiviji dio staze zbog enormne dužine i brzine kojom se prolazi(270 km/h u 7. brzini na ulasku, 300 km/h u 8. brzini pri izlasku). Vozači u kvalifikacijskim uvjetima punim gasom prolaze kroz njega, ali u uvjetima utrke moraju paziti na potrošnju guma jer imaju teže bolide. S vanjske strane trkaće linije se obično nalazi dosta ostataka gume i prašine pa vozači ne zalaze na taj dio staze jer u protivnom gube vrijeme i riskiraju gubitak kontrole nad bolidom.
U zavoju 4 su mogući napadi s unutarnje strane na kočenju jer se s 300 km/h usporava u 3. brzinu na 150 km/h. Ako vozač koji napada nema gume u puno boljem stanju, pretjecanje je teško izvedivo, ali prijetnja svakako može biti prenesena na kraću ravnicu prema zavoju 5 za novi napad.
Drugi sektor
Zavoj 5 se prolazi u trećoj brzini sa 130 km/h nakon čega slijedi kraća ravnica na kojoj se nalazi blagi zavoj 6 koji se ignorira, ali je priprema za kočenje u zavoj 7 (4. brzina 170 km/h). Sljedeća je serija brzih lijevih zavoja 8 i 9 pravi izazov za vozače koji u potrazi pokoje tisućinke koriste svaki milimetar staze. U njih se ulazi u 4. brzini sa 170 km/h i izlazi u 6. brzini s 250 km/h. Zavoj 10 (140 km/h, 3. brzina) je posljednji u drugom sektora i bitan je zbog izlaska na DRS ravnicu. Zavoji 11 i 12 su blaga zakrivljenja na ravnici i prolaze se punim gasom, ali svakako pružaju dobru pripremu za pretjecanje u zavoju 13 tokom utrke.
Treći sektor
Posljednji je sektor ujedno najsporiji i tehnički najzahtjevniji dio staze. Počinje na kočenju prije sporog desnog zavoja 13 koji se prolazi u trećoj brzini sa 100 km/h nakon kojeg odmah slijedi spori lijevi zavoj 14 (3. brzina 120 km/h). Posljednja šikana zavoja 15-16 je najsporija serija zavoja (3. brzina 95 km/h) nakon čega vozačima preostaje bez greške odvoziti desne pravokutne zavoje 15 i 16 koji se prolaze u 3 brzini s oko 130 km/h. Oba su nezgodna jer se moraju napadati pasice s unutarnje strane i mala greška može koštati par desetinki vozače, ili čak kruga ako izlete sa svim gumama sa staze.