Mercedes je otkrio da su imali grešku u računalnom programu koji mjeri odnos vremena njihovog bolida s ostalima zbog čega je Hamilton izgubio prvu poziciju na VN Australije.
Lewis Hamilton je držao sigurno vodstvo od početka utrke sve do faze virtualnog sigurnosnog automobila na stazu kada je njegov najveći rival Sebastian Vettel iskoristio ograničenje brzine i odradio svoj ulazak u boks čime je prestigao Engleza.
Ovoga puta je Ferrarijeva taktika bila jača od Mercedesove iako su brojevi na kompjuterima pokazali da Hamilton ima dovoljno vremena vratiti se na vodeću poziciju.
Prva sumnja je pala na Hamiltona kako je napravio grešku da bi se potom ispostavilo da je radio sve kako treba. Druga sumnja je pala na izbor strategije, no daljnjim istraživanjem se pokazalo da je i strategija bila u redu.
Naposljetku su otkrili da je problem uzrokovalo računalo za mjerenje razmaka vremena među bolidima na stazi i odnos vremena onih koji ulaze i izlaze iz bokseva u različitim fazama sigurnosnog automobila.
Podatak s kompjutera je davao lažnu sigurnost Mercedesu da će se vratiti na vodeću poziciju.
Andrew Shovlin, Mercedesov direktor inženjeringa na stazi je rekao: “Ovo nije bilo pitanje strategije koju koristimo. To je greška u izvanmrežnom programu koji nam govori odnose vremena bolida na stazi. Program nam je dao pogrešan broj.”
“Broj koji smo dobili tim računom bio je oko 15 sekundi, a u stvarnosti je bilo nešto manje od 13 sekundi vremena.”
“Zato smo mislili da smo sigurni. Mislili smo da imamo malo prostora, a onda ste vidjeli rezultat. Našli smo se na drugome mjestu i nikako nismo mogli proći naprijed”, zaključuje Shovlin.