Bilo je očito da je Daniel Ricciardo imao problem s pogonskom jedinicom i izgubio dosta snage motora, ali još su se veće i gore stvari događale u pozadini.
Razumljivo je kako Red Bull nije želio javno previše govoriti o problemima na Ricciardovu bolidu, ali jedan veći problem je povukao desetke manjih, ali ne i manje ozbiljnijih.
Na Ricciardovu se bolidu prvo pokvario MGU-k zbog čega je izgubio oko 25 posto isporuku snage, a potom je uslijedio domino niz zbog načina na koji funkcioniraju motori.
“Zbog kvara na MGU-K do plafona su se popele temperature stražnjih kočnica. Isti su problem imali Lewis Hamilton i Nico Rosberg u Kanadi prije nekoliko godina”, govori šef Red Bulla Christian Horner.
“Posljedično ih je morao hladiti kako umije, kao i ostatak bolida, a to je moguće samo s ‘lift & coasting’ tehnikom”, nastavlja. (puštanje gasa pedesetak metara prije standardne točke kočenja, op.a)
“Sve je to uspio s Vettelom koji mu je puhao za vratom. Nije smio napraviti grešku i blokirati kotać. Totalno je uspio izvršiti zadatak. On je zaista najcool tip ovdje danas”, oduševljen je Horner.
Red Bull je razmišljao povući bolid sa staze zbog raznih problema koji su nastali.
“Znao sam da neće odustati od utrke ovog vikenda. Bio je najbrži u svakoj sesiji. Izgubili smo MGU-K nakon 17 krugova utrke, a to je otprilike dvije i pol sekunde po krugu. Tada su počele ludovati temperature kočnica, potrošnja goriva je povećana, kao i temperature goma, a on je sve to uspio iskontrolirati kao da je otišao u nedjeljnu vožnju”, objasnio je Horner.
“Govorili su mi na interfonu da ćemo se morati povući nakon krug-dva, a ja sam im rekao: ‘Gle, u vodstvu smo na VN Monaka i moramo nastaviti. Pomičite prekidače, štedite gorivo, čuvajte kočnice i gume, pitajte sve o stanju Maxovih guma i ostalih vozača. Daniel je odvozio nevjerojatnu utrku ovog vikenda”, objasnio je.
Pohvalama na račun Ricciarda se pridružio strogi savjetnik Dr Helmut Marko: “Mislim da ovo niti jedan vozač ne bi obavio danas”, kazao je.
Bolidu je nedostajalo snage da Ricciardo uopće nije mogao koristiti sedmu brzinu ni doseći 260 km/h, dok su ostali lagano prelazili 280 km/h.
Pobjeda u Monaku nikad nije bila laka, ali Ricciardo i Red Bull su se ovog vikenda itekako morali namučiti za nju. Trud im se na kraju isplatio!