Spas Force Indije pod vodstvom Lawrenca Strolla je vijest koja je obilježila drugi tjedan ljetne F1 stanke. Osigurana su sredstva s kojima je sačuvano 405 radnih mjesta i neće biti prisilne uprave.
Momčad koja će najviše osjetiti promjenu je Williams kojoj obitelj Stroll izdašno plaća vozačko mjesto (oko 25 milijuna eura). Nekadašnji prvaci se jako muče s aerodinamikom bolida koji ne dopušta Strollu i Sergeyu Sirotkinu izvlačenje punog potencijala. Ove su sezone osvojili bodovni plasman samo jednom.
Sada kada je jasno da će Stroll na kraju sezone napustili Williams i zaputiti se u smjeru Force Indije, potez je na vodstvu momčadi iz Growea. Sredstva koja su dobijali od Strolla su ulagali u razvoj bolida, a sada su ostali bez njih.
Williams je prvi udarac zadobio još u predsezoni kada je najavljeno da ih napušta naslovni sponzor Martini na kraju sezone. Odlazak Strolla i Martinija u paru će itekako ostaviti traga na Williamsovoj bilanci.
Šefica momčadi Claire Williams nije zabrinuta oko budućnosti tima kojeg je izgradio njen otac Sir Frank. Planiraju se dodatno zbližiti s Mercedesom od kojega će dogodine nabavljati mjenjače. Iako su tehnički povezani od 2014. godine, Claire demantira da će postati njihova B-momčad.
“Nikad nećemo biti nečija B-momčad. Moramo dobro istražiti sve mogućnosti i odabrati nužne korake za svaki scenarij. Zadnja stvar koju želimo je da budemo tim koji je nekoć bio sjajan, ali se danas odbija mijenjati”, govori Williams.
Rus Sirotkin najvjerojatnije ostaje u momčadi 2019. jer ga izdašno podupire SMP Racing, a razvojni vozač Robert Kubica ima jako male šanse za sjedište u kokpitu.
Razlog je monetarne naravi i Williams će najvjerojatnije otvoriti jedno mjesto za Mercedesovog vozača, Estebana Ocona ili vodećeg u F2 poretku Georga Russella.
GP3 vozač Nikita Mazepin, sin multimilijunaša Dmitrya, je povezan s prelaskom u Force Indiju već od iduće sezone. Otac je spreman investirati u momčad, a to bi mu zasigurno širom otvorilo vrata.
Williams dogodine očekuje poprilično drugačija sezona. Trebaju im novi investitori, vozač, vizualni identitet i dizajn bolida. Prolazak kroz te faze zna biti jako težak, ali s dobrim odlukama šefova, ne bi trebalo biti problema.