Jorge Lorenzo kaže da je pad u San Marinu uzrokovala prednja srednje tvrda [medium] guma koja je zapravo bila tvrda poput kamena.
Lorenzo se u većem dijelu utrke borio s Marquezom, te su jedan drugoga pritiskali do samih granica, što je gledateljima priuštilo užitak kroz cijelu utrku, a Lorenzu pad.
Dva kruga prije kraja, dok se nalazio na drugom mjestu, Jorgeu je proklizao prednji kraj u osmom zavoju te je u konačnici završio na podu.
Španjolac je odabrao najpopularniju strategiju guma, a to je srednje tvrda komponenta, naprijed i nazad. Dovizioso je imao isti odabir i za njega se pokazao pobjedonosan, no Lorenzo se žalio da mu srednje tvrda guma naprijed nije osiguravala dovoljno prianjanja pri kočenju što je uzrokovalo pad.
“Razlog za pad je bio odabir guma [medium-medium], a to inače ne volim, pogotovo ne naprijed”, rekao je Lorenzo.
“Nisam imao nimalo “gripa” sa strane i nisam imao dobar “grip” u središtu gume za kočenje. Uspijevao sam zakočiti, ali sam morao puno više koristiti kočnice tijekom cijele utrke. Odabir ove stijene od gume činio mi je puno problema tijekom cijele utrke.”
“S mekšim gumama mislim da bih bio brži od Dovija i Marca, ali sa srednjim, tempo je bio vrlo sličan za svu trojicu”, objašnjava.
“Mislim da smo oba Ducatijevca u drugom dijelu utrke imali nešto više od Marca, ali Marc je bio tu. Pogotovo u posljednjem dijelu utrke kad sam pritiskao i imao malo više samopouzdanja.”
“No nagnuo sam se samo jedan stupanj više i prednji kraj nije izdržao kočenje. Mislim da bi mi mekana prednja guma dozvolila ovo i da se ne bi srušio.”
Privatni testovi zbunili Spartanca
Prošloga mjeseca na privatnom testu u Misanu, Lorenzo je bio najbrži u sličnim uvjetima, no tvrdi da su se gume ponašale potpuno drugačije ovoga vikenda.
“Bilo je vrlo čudno što je prije mjesec dana u vrlo vrućim uvjetima mekana guma bila konstantna, a ovaj vikend je bilo nemoguće voziti s njom. Nakon pet krugova u petak bila je potpuno uništena, bilo ju je nemoguće koristiti”, nastavlja Lorenzo.
“Prednji kraj, da, mislim da smo mogli koristiti mekanu gumu, ali nisam iz razloga što sam ujutro na zagrijavanju imao obje mekane, a stražnja nije bila dobra i nisam imao dobar osjećaj pri kočenju.”
“Srednje tvrda stražnja i mekana prednja, mislim da bi to bio dobar izbor. Ali nikada nećemo saznati”, zaključio je Spartanac.