Ducatijevci ohrabreni nakon testa u Sepangu!

petrucci

Andrea Dovizioso i novi Ducatijev vozač Danilo Petrucci su odradili simulaciju utrke tokom predsezonskog testa na Sepangu. Dvojac je vozio dionicu od 20 krugova, a u prvoj je Petrucci pratio Doviziosa koji mu je pokazivao kako najbolje koristiti paket.

Za Petruccija je to bilo iskustvo koje mu je otvorilo oči prema njegovim riječima jer se nalazi u potrazi kako produžiti život gumama i održati nisku temperaturu stražnje gume.

“Naučio sam mnogo stvari prateći Dovija u prvom dijelu. Započeli smo s novim gumama, a Dovi je specijalac kad se mora ići brzo i u isto vrijeme čuvati gume. To je bilo jako teško za mene.”, započinje Petrux.

“Ja sam brz u jednom-dva kruga, a onda upadam u probleme sa stražnjim gumom, ali danas sam puno toga naučio prateći ga. U sredini zavoja, uvijek prebrzo otvaram gas, a Dovi mi savjetuje suprotno. Kaže mi da moram čekati i biti miran s gasom”, objašnjava.

“Na kraju prvog stinta sam ustanovio koliko su nam gume dobro očuvane. Bile su kao nove i to nam je bio cilj, a uz to i biti brz kroz 20 krugova. Radio sam puno na tome i sada napokon razumijem u čemu je bio problem”, dodaje.

“Nije lako kada pritišćeš 101% i pratiš trkaći instinkt, naročito kad treba redati brze krugove. Mislim da mi brzine ne nedostaje, već konzistentnosti tokom utrke. Zato mi je bilo jako važno da mi Dovi pokaže jer je ovo način da se ide brže, a uz to i čuva gume”, zaključio je.

Petrucci je bio uplašen da bi s novim stilom mogao biti prespor u drugom dijelu kad je vozio ispred momčadskog kolege Doviziosa.

“Rekao sam mu: “Ako nisam dovoljno brz, samo prođi”, ali na kraju smo bili oba jako brzi i napravili najbolje vrijeme u zadnja dva kruga. To je bilo impresivno jer smo ostvarili najbrže vrijeme na 20 krugova starim gumama”, dodao je. Petrucci očekuje iskorak iako smatra da još nije na razini za pobjedu utrke.

Timska simulacija i vožnja u formaciji je bila od velike pomoći Petrucciju, ali je i omogućila iskusnijem Doviziosu i Ducatiju prikupljanje bitnih podataka o temperaturi guma i kako se motocikl ponaša u ‘prljavom’ zraku.

Dovizioso je bio najbrži čovjek većinu vremena, ali je pao na četvrto mjesto u zadnjem satu testa, dok je Petrucci bio tek deveti u poretku. Redali su krugove od 2:00.2 do 2:01.1. Valja napomenuti kako je najbrži krug prošle godine napravio Suzukijev Alex Rins s vremenom 2:00.762 što znači da je Ducatijeva forma ohrabrujuća.