Mika Hakkinen je ovog vikenda bio gosta McLarena na VN Bahreina. Ono što je vidio na stazi od Maxa Verstappena mu se nije svidjelo.
Red Bullov vozač se žestoko borio s McLarenovim Carlosom Sainzom za peto mjesto u utrci. Situacija je izgledala jako dobro za McLaren jer je Sainz napao i prestigao Maxa, ali agresivni Nizozemac nije popustio ni najmanje, naprotiv. Vratio mu je čim prije i to udarcem u bočnu stranu bolida pri skretanju.
Nakon kontakta kotač o kotač u zavoju 4, McLarenov je vozač izgubio brzinu zbog probušene gume i gotovo se cijeli krug šlepao do boksa. Vratio se u utrku na posljednje mjesto, a do kraja nije napravio veći pomak dok se nije povukao iz utrke.
Iako je bio jako ljut zbog incidenta za vrijeme utrke, Sainz se nakon utrke primirio i nije optuživao bivšeg kolegu s kojim njeguje specifičan odnos još od dana u Toro Rossu. “Ovo je trkaći incident. Sve što mogu kazati je da sam dobro startao i napravio sve što sam trebao napraviti”, kazao je Sainz.
“Bilo bi normalno da smo oba probušili gumu i ispali iz utrke, a ovako je bio sretan što je mogao nastaviti. Zaista me jako udario i to je bilo to”, objašnjava Španjolac.
Njegovo mišljenje ne dijeli bivši McLarenov prvak Mika Hakkinen. Leteći Finac je u svojoj kolumni napisao da je Bahrein trebala biti sjajna utrka za McLaren i Sainza, ali je oštećen u obračunu s Verstappenom.
“Mladi je Nizozemac jako talentiran, ali žestoko utrkivanje ne znači da radiš štetu drugima. Mora se ostaviti prostora, ako ne za drugoga, onda barem za sebe”, piše Hakkinen.
“Jasno mi je da se Carlos uznemirio, ali ima barem jednu dobru vijest – McLaren izgleda kompetitivno, što znači da su pozitivni dani ispred njega”, dodaje.
Dok Ferrari i Mercedes jasno predvode poredak i klasa su za sebe, Red Bull izgleda usamljen između vrha i sredine poretka. “Dosta posla čeka Red Bull-Hondu. Iako očekujem od Maxa Verstappena poneki start iz prva dva reda, teško će do pobjede ove sezone”, zaključio je Mika.
Publika je okršaj Verstappen-Sainz doživjela nas svoj način. Neki žele što više akcije kotač uz kotač, dok drugi smatraju da su si trebali ostaviti više prostora. Obje strane pratitelja su zadovoljne što suci nisu reagirali jer krivicu za incident dijele oba vozača. U ovom slučaju, veća je krivica na Maxovoj strani, ali od njega se to tradicionalno i očekuje.