Charles Leclerc je ovog vikenda na VN Monaka ušao u utrku revoltiran, a naročito serijom grešaka Ferrarijevih šefova.
Frustriran strateškom greškom u subotnjim kvalifikacajama, zbog koje je ispao već u prvoj rundi, Leclerc je startao utrku s 15. mjesta i nije pokazivao niti malo strpljenja, već u maniri hazardera započeo proboj.
Prva dva agresivna pretjecanja su upalila, ali kritično je bilo Nice Hulkenberga u Rascasseu. Tada je zakačio stražnjom gumom zid i probušio gumu koja je poslije u potpunosti uništila bočnu stranu Ferrarijeve podnice.
Dolaze navodi s raznih strana kako je Leclerc namjerno odbio Ferrarijevu naredbu da ima konzervativan start i strategiju kako bi barem došao do bodova.
“Prvih 10 krugova Charlesa Leclerca na domaćoj VN Monaka i riskantna pretjecanja u Loewsu i Rascasseu su bila tihi revolt prema menadžmentu Ferrarija koji ga uporno spotiče”, piše u izvještaju talijanskog portala Formula Passion.
“To je bio vrisak koji se proširio padokom i pronašao uši koje su ga željele čuti, naročito drugih top timova koji su vidjeli njegov vozački potencijal”.
Leclerc i njegovi obožavatelji prolaze teška razočaranja od samog početka kampanje u Ferrarije ove godine. Osim što mu ne pomaže favoriziranje Sebastiana Vettela, učestalo se koriste momčadskim naredbama i pate od nedostatka performansi za Mercedesom. Uz to je i pretrpio tragičan kvar dok je sigurno išao prema prvoj pobjedu u Bahreinu.
Nakon prve trećine sezone 2019, navodno su veze između Maranella i Leclercova menadžmenta jako blizu točke prekida.