Širi i brži bolidi u 2017. su rezultirali manjim brojem pretjecanja. Bolidi se otežano zbog turbulentnog zraka prate, a i zone kočenja su kraće.
U Bahreinu i Kini smo imali dojam da su stvari u redu, ali na VN Rusije smo vidjeli vrlo malo pretjecanja i FIA je shvatila da mora nešto poduzeti.
Na vozačkom sastanku u petak navečer se iznijela ideja o proširenju DRS zone. S obzirom da je staza u Španjolskoj teška i izazovna za pretjecanje došlo se do zaključka kako bi se dalo nešto promijeniti.
Zadnji zavoj je jako brz i iz njega se ulazi u dugačku startno-ciljnu ravninu pa je FIA prihvatila prijedlog i produžila DRS zonu za 100 m na startno-ciljnoj ravnini.
Inače je DRS zona počinjala 157 m nakon izlaska iz zavoja, a ujutro je donesena odluka da početak bude 57m nakon posljednjeg zavoja.
Vozači su odobrili novu DRS zonu za Španjosku, ali se i dalje postavlja pitanje jesu li pretjecajna pomagala spas ili lagana propast za Formulu 1?
Trenuno vodeći u poretku Sebastian Vettel je prije vikenda izjavio da se za pretjecanje na ovoj stazi treba biti lukav: “Osobno volio bih biti bliže i onda pokušati napraviti nešto, ali opet i to je izazov, a ne samo da pratite i preteknete s raznim pomagalima. Za pretjecanje treba raditi, isprobavati različite linije i različite stvari”, zaključio je četverostruki F1 prvak.