Dossier Aston Martin: Velike ambicije i nove vizije

Aston Martin ulazi u sezonu 2025. s velikim promjenama i jasnom ambicijom da se etablira kao jedan od vodećih timova Formule 1. Iako vozačka postava ostaje ista, s veteranom Fernandom Alonsom i mladim Lanceom Strollom, unutar momčadi se dogodila prava reorganizacija koja bi mogla donijeti ključne pomake na stazi, a šuška se i o spektakularnoj akviziciji prvaka Maxa Verstappena.

Stabilnost u vozačkoj postavi

Na iznenađenje mnogih, Aston Martin je odlučio zadržati svoju vozačku postavu. Fernando Alonso, dvostruki svjetski prvak i najiskusniji vozač na gridu i povijesti sporta nastavlja svoju misiju s momčadi. Njegova neutaživa strast za utrkivanjem i nevjerojatna sposobnost prilagodbe čine ga ključnim faktorom u razvoju bolida i vođenju tima prema vrhu.
S druge strane, Lance Stroll, sin vlasnika momčadi Lawrencea Strolla, dobiva još jednu priliku za dokazati svoje vozačke sposobnosti.
Iako je Strollov ostanak izazvao kontroverze među navijačima, momčad vjeruje kako njegova konzistentnost i predanost mogu doprinijeti uspjehu tima.

Dolazak legendarnih imena u upravljačke redove

Najveće promjene dogodile su se u inženjerskom kadru. Aston Martin je uspio privući dva istaknuta stručnjaka u svijetu Formule 1. Adrian Newey, jedan od najpoznatijih i najuspješnijih dizajnera u povijesti sporta, pridružio se timu kao tehnički konzultant. Neweyjeva stručnost u dizajniranju pobjedničkih bolida bit će od neprocjenjive važnosti u utrci za vrh.
Uz njega, Andy Cowell, bivši inženjerski genij iz Mercedesa, postavljen je za novog direktora i ravnatelja momčadi. Cowell je poznat po svom radu na revolucionarnim motorima, a njegov dolazak nagovještava fokus Aston Martina na tehničku izvrsnost.
Bivši šef momčadi Mike Krack preuzeo je novu ulogu šefa operacija na stazi. Njegovo iskustvo u vođenju tima u svakodnevnim aktivnostima dodatno će učvrstiti organizaciju unutar momčadi.

Kraj jedne i početak nove ere

Sezona 2025. će biti posljednja u kojoj Aston Martin koristi Mercedesove motore. Momčad iz Silverstonea je koristila Mercedesove pogonske jedinice od 2009. godine, još od doba Force Indije. Od 2026., momčad prelazi na Hondine pogonske jedinice, što predstavlja značajan strateški pomak. Ovo partnerstvo s Hondom označava novi početak i potencijal za izradu bolida koji će biti u potpunosti prilagođen vlastitim tehničkim potrebama.
F1 - Alonso believes that “everything will be easier” in 2024 with Aston  Martin

Ambicije za 2025.

Aston Martin ulazi u 2025. s jasnim ciljem – nastaviti se boriti za postolje i, ako je moguće, prvu pobjedu u novijoj povijesti tima. Uz Alonsovu nevjerojatnu strast i iskustvo, te novu upravljačku strukturu predvođenu Neweyjem i Cowellom, tim je u odličnom položaju da preuzme veći dio kolača u sredini i vrhu poretka. Međutim, prijelaz na Hondine motore i restrukturiranje donose određene neizvjesnosti, što čini sezonu 2025. posebno važnom za Aston Martin.
Aston Martin se zasigurno nalazi na prekretnici. S vozačkom postavom koja kombinira iskustvo i potencijal, te novim imenima u ključnim pozicijama, momčad je postavila temelje za uzbudljivu budućnost. Hoće li ovo restrukturiranje donijeti željene rezultate i učiniti Aston Martin pravim izazivačem za naslov? Sezona 2025. dat će nam odgovore na ta pitanja i postaviti temelje za eru Hondinog partnerstva pred nama.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.