Prvi dio sezone proleti jako brzo, ali opet ne toliko brzo kao drugi dio sezone. Razdoblje je velikih vrućina i očekuju se Belgija i nove nadogradnje koje će pokazati kakvo je završno stanje momčadi.
Vettel je taj koji uzima primat u prvom dijelu sezone i uspjeva se othrvati naletima vlastitog kolege i vozača Mercedesa koji su iznenando bili brzi na Hungaroringu, stazi koja im nije trebala odgovarati. Tenzije između pojedinih vozača su rasle što je dovelo do vrlo grubih ali i u isto vrijeme zabavnih riječi koje su postale predmet simpatije prema danskom vikingu Kevinu Magnussenu.
Zanimljivo je napomenuti kako je Kevin Magnussen proključao i od mirnog i samozatajnog momka,postao je pravi “bad boy” oktanskog cirkusa. Je li razlog tomu što je dobio za timskog kolegu izrazito nervoznog Romaina Grosjeana ili je razlog taj što je njegov Haas odustajao onda kad mu je najbolje išlo. Na vama je da procjenite, a vozačima slijedi odmor do osmog mjeseca.
Ljetna stanka – prilika za restart
Četiri duga tjedna su prolazila tako sporo da su trajali kao četiri mjeseca. Dok smo mi kao obožavatelji strepili i brojali dane na kalendaru, neutralizirali depresiju gledanjem klasičnih duela na stazi Hakkinena i Schumachera ili kompilacija sudara Andree de Cesarisa, a glazbeni fanatici su vjerojatno pogledali i koncert Elia de Angelisa.
Pogotovo da ne spominjem “silly season” prema kojoj tradicionalno kroz cijeli kolovoz nastupaju razna predviđanja i teorije o rasporedu vozačkih mjesta, transferu pogonskih jedinica i čelnih ljudi timova. Naši vozači su se zaželili udaljavanja od zbivanja na stazi i na razne načine su provodili “zimske (školske) praznike Formule 1”.
Tako se najveći kandidat za osvajanje naslova, Britanac Lewis Hamilton odlučio zbližiti sa svojim zvijerima na dva kotača. Romain Grosjean kao da je odlučio iskopirati svog britanskog kolegu te se odlučio na isti pothvat. Njihovi kolege, K-Mag i Bottas su četverotjedne praznike proveli u mirnom okruženju, a Stoffel Vandoorne je odlučio potegnuti do susjedstva, točnije u Anđelov zaljev u Crnoj Gori.
Ovo nije prvi put da lica Formule 1 dolaze na Jadransku obalu. Prije samo nekoliko godina, Nico Rosberg je viđen na Hvaru.
Nismo se niti okrenuli, a evo nas u predivnim Ardenima i mitskoj stazi u samom srcu europske Amazone. Eau Rouge,Blanchimont,Bruxelles i Les Combes su samo neki od strašnih zavoja ove legendarne staze.
Ljetna stanka je najviše u korist došla Mercedesu koji je talijanske sanjare uhvatio na spavanju i preuzeo vodstvo koje se činilo neuhvatljivim.No nije sve bilo divno i krasno kako je izgledalo. Mercedesu je FIA dopustila veće sagorijevanje ulja od konkurencije, čime su za pune 0,3 L na 100 km sagorijevali više goriva.
To je uvelike utjecalo i na VN Italije gdje je stuttgartski div otpuhao konkurenciju toliko da je Sergio Marchionne, šef Ferrarija taj razmak nazvao sramotnim. Po prvi puta ove sezone Lewis Hamilton preuzima prvo mjesto u poretku još od Belgije 2016 godine.
Kraj trećeg dijela