Vodeći ljudi u Formuli 1, sportski direktor Ross Brawn i šef Mercedesa Toto Wolff, smatraju da Formula 1 može napraviti motor koji će oduševiti obožavatelje, a da nije ponovno uvođenje atmosferskog V8.
Šefovi F1 momčadi nastavljaju raspravu o budućnosti i tehničkim pravilima za 2021. godinu kada će najvjerojatnije uvesti twin-turbo V6 bez MGU-H jedinice. Nade mnogobrojnih obožavatelja koji žele povratak V8 i V10 su sve tanje.
Toto Wolff i Ross Brawn smatraju da s trenutnim V6 motorima mogu zadovoljiti proizvođače i obožavatelje. S novim bi se pravilnikom poboljšao trenutno najveći nedostatak hibridnih motora – manjak buke.
“Vjerujem kako F1 stoji uz visoku tehnologiju, inovacije i performanse. Ako opet odemo u smjeru slavnih 80-tih i 90-tih godina jer ih toliko volimo, radimo grešku”, navodi Wolff.
“Rasprave koje vodimo zasad idu u dobrom smjeru. Već znamo što želimo zadržati, a što odbaciti. Postoje određene stavke koje moramo ispuniti: Motor mora biti visoke tehnologije, mora biti hibrid, omjer snage i mase mora biti bolji nego što je sada, cijena mora biti prihvatljiva i paket mora bolje zvučati”, dodaje šef Mercedesa.
“Gledamo načine na koji to možemo ispuniti, a i uvjeren sam da su drugi na istom putu. Vjerujem da ćemo se do kraja godine dogovoriti što želimo u sezoni 2021”, zaključio je Wolff.
Ross Brawn radi na ispunjavanju vizije F1 budućnosti da bude što privlačnija obožavateljima. On smatra da V8 moraju imati na umu zbog razloga zašto ga mnogi vole.
“Imamo mnogo upita obožavatelja zašto se ne vratimo na atmosferski V8. Oni smatraju da buka i visoki okretaji doprinose emociji”, dodaje Brawn.
“Dakle, morat ćemo napraviti hibridni motor koji proizvodi takav zvuk. Mislim da sada proizvođači znaju što je ključno jer nema smisla demonstrirati vrhunsko inženjerstvo i tehnologiju, ako nitko ne gleda”, nastavio je sportski direktor.
“Proizvođači znaju da treba ravnoteže u relevantnosti, a da opet uključe strast obožavatelja”, zaključio je Brawn.