Cal Crutchlow smatra da Michelinove gume za VN Italije nisu funkcionirale na Hondi i da je bilo besmisleno se uopće pojaviti na startu.
Hondini su vozači imali velike probleme na tvrđoj specifikaciji guma kakva se koristila u Valenciji prošle godine.
Da loša sreća bude veća, pobrinuo se Dani Pedrosa u zadnjem krugu kad je svojom Repsol Hondom pomeo LCR Hondinog Cala Crutchlowa dok su se borili za 10. mjesto.
“Pokušali smo upravljati jako lošu situaciju ovog vikenda jer su gume bile očajne za nas”, kazao je Crutchlow.
“Vjerujem da je Michelin pripremio gume za Ducati ovog vikenda”, nastavio je paljbu Britanac. “Znao sam da ćemo jako teško pobijediti Ducatije s ovakvom raspodjelom guma”, dodao je.
“Najtvrđe prednje gume su bile premekane za Pedrosu. Zamislite onda kako je tek bilo meni, Marcu (Marquezu) i Jacku (Milleru) koji smo poznati po agresivnom vozačkom stilu”.
“Pojavljivanje u Mugellu nije imalo smisla, naročito s incidentom u zadnjem krugu. Mogli smo komodno ostati kući, a ne loviti zadnji dio motora cijelo vrijeme”, žali se Crutchlow.
“Baš me zanima kad će nama Michelin pomoći i ići na ruku jer mi se čini da svima pomažu”, zaključio je Cal.
Crutchlow i Marquez su vozili na asimetričnim gumama srednje tvrdoće s tvrđom komponentom na desnoj strani, dok je Pedrosa odabrao standardnu tvrdu smjesu.
Marquez smatra da je desna strana njegove gume bila tvrđa negoli ona standardne tvrde smjese. “Bila nam je to jedina opcija jer sam na standardnim tvrdim gumama uspio odraditi samo 12 krugova prije nego bi se uništile”, posvjedočio je aktualni prvak nakon teške utrke.