Kako samo veseli da je INA Delta opet u zamahu, da je startna lista opet puna, da je svake godine sve bolja i bolja, da su bilteni prava uživancija za novinare i zainteresirane…
Da ne zamjere reli kolege iz cijele Hrvatske, Zagreb je preko INA Delta ipak središte hrvatskog reli sporta, od Jovice Palikovića do danas.
Ova je Delta bila kvalitetna, prštalo je atraktivnim automobilima, napeta do kraja, planinari na Zagrebačkoj gori nisu baš mogli mirno šetati i uživati. Konačno je imalo smisla potegnuti ili na Lagvić ili kod Željezničara ili na Kraljičin. Ekipa je i na Lazu uživala. Hvala Dugom selu. Sveukupno, organizacija za pet.
No naš je kralj našao sebi ravnopravne. Jura Šebalj je samo prvi brzinac pretvorio u svoje vodstvo. Kasnije je morao priznati da su naš Mađar Kristian Hideg i kasniji sveukupni pobjednik Čeh Ondrej Bisaha, brži. Šebalj tako ostaje na osam pobjeda na Delti što je pothvat bez premca.
Fantomski VIP Seat kup unio je nešto novo u naš reli i sport općenito. Rezultati su računani rukom, dakle retro stil… No, Niko Pulić i Rajmond Terčić su to mislili ozbiljno. Svaki je dobio po jedan brzinac. Goran Popović, po običaju, nije imao sreće pa ostaje činjenica da jedan od naših najboljih relijaša ikada, nikada nije pobijedio na svom Slemenu. Kao ni Janica..
U isto vrijeme vozio se Prvi Đerdap reli za Prvenstvo Srbije. Notorna je glupost da se ova dva relija nisu mogla voziti zajedno. Bilo bi preko 120 automobila…
Fotogalerija:
Snimio Morgan Matijević