Honda je napravila velik korak naprijed i puno je jača od onoga što se misli, govori jedan od Hondinih rivala Marcus Ericsson.
Toro Rossov vozač Pierre Gasly je ove sezone osvojio 30 bodova, više nego McLaren u 2017. godini, posljednjoj sezoni s Hondom. Suradnja s Toro Rossom je bio potez Hondine priprema za prelazak u seniorski Red Bull iduće sezone.
Honda je razvoj ove sezone držala u tajnosti. Ono što nisu tajili je da su značajno povećali upravljivost u vožnji od predstavljanja nove pogonske jedinice u Kanadi. Uz to su predstavljena i manja poboljšanja koji nisu utjecala na još uvijek novi motor i sustave za obnovu energije.
Sauberov vozač Marcus Ericsson provodi dosta vremena u borbi s Toro Rossovim dvojcem u sredini poretka, a najviše nas je oduševila njihova borba na Spa. Toro Rosso pogonjen Hondom je iznenadio Sauber s Ferrarijevim motorom na dugoj ravnici.
“Bio sam u DRS dometu za prestići Gaslya, ali nisam mogao. Nisam mu se uopće mogao približiti”, kazao je Ericsson.
“Mislim da je Honda pokazala značajan pomak unaprijed. Još uvijek vjerujem da su Mercedes i Ferrari najjače pogonske jedinice, ali i da je Honda puno jača nego što ljudi misle. To je samo potvrda jer se utrkujemo s njima”, objašnjava Ericsson.
Gasly je osim na Spa-Francorscampu imao zapažen Q3 plasman u Monzi, koja još više iziskuje snage motora. Hondin motor se time pokazao zadovoljavajućim, dočim je na dvije brze staze odradio posao bolje od očekivanja. Pouzdanost Hondina motora je također ohrabrenje za Red Bullovce.
Honda još uvijek nije predstavila posljednje poboljšanje za 2018. godinu dok su Mercedes, Ferrari i Renault svoje odradili već u Belgiji, a mušterijske momčadi u Italiji.
Hondin tehnički direktor Toyoharu Tanabe smatra da njihov paket, kao i osoblje, radi dobar posao: “Još uvije hvatamo najjače proizvođače. Svjesni smo da su još uvijek ispred nas i očekujemo teške utrke na brzim stazama. Stoga, moramo nastaviti davati sve od sebe i ostvarivati dobre rezultate. To je najbolja motivacija”, zaključio je Tanabe.