Ferrari je danas s Mercedesom u samo nekoliko sati razlike predstavio bolid za sezonu 2018.
Novi bolid Scuderije Ferrari SF71H je temeljen na prošlogodišnjem višestrukom pobjedniku SF70H s kojim su se vratili u borbu za vrh poretka.
Najveća promjena izgledom uz sigurnosni dodatak Halo je povratak tradicionalnoj crvenoj na cijelom bolidu. Prekid suradnje s bankom Santander je značajno umanjio postotak bijele.
Najveće promjene u tehničkom smislu su duži međuosovinski razmak, agresivni dizajn bočnih aerodinamičnih krilaca, revidirani sistem hlađenja i aerodinamika.
Ferrari je na zadnjim testovima testirao push-rod ovjes na prednjim i pull-rod ovjes na stražnjim kotačima pa su poučeni iskustvom pripremili poboljšanje.
“SF71H je evolucija prošlogodišnjeg bolida koji je bio jako dobar projekt”, započeo je tehnički direktor Mattia Binotto izlaganje.
“Pokušali smo sačuvati snage tog koncepta, a jedna od njih je agresivnost. Dizajnirali smo bolid koji je bio odličan na sporijim stazama, ali moramo se nastaviti razvijati na svim poljima. Naprimjer, poboljšati performanse na vrlo brzim stazama i podići pouzdanost motora”, dodaje Binotto.
Najveća promjena leži u dužem međuosovinskom razmaku, a nova bočna krila su puno agresivnija i inovativnija od prethodnika. Tehnički direktor je zadovoljan učinjenim timskim poslom preko zime i nadaju se nadoknaditi zaostatak s kakvim su završili sezonu za Mercedesom.
On je iznosio na bržim stazama i preko 3-4 desetinke u kvalifikacijskim uvjetima, tako da su u Maranellu vjerojatno najveći dio posla obavljali u skrivenom dijelu bolida, pod poklopcem motora.