VN Njemačke u Hockenheimu nam je priskrbila nevjerojatne trenutke i mnoštvo preokreta u svim fazama utrke. Borba za vrh je zasigurno bila najdramatičnija, a uzbuđenja nije nedostajalo ni u sredini, ali ni na kraju poretka. Krivac za sve je bila naravno uvijek interesantna i za vozače veoma izazovna mjestimična kiša.
Očekivali smo utrku prepunu akcije, ponajviše zbog tijesne borbe za pobjedu i postolje te proboja Lewisa Hamiltona s 14. mjesta i Daniela Ricciarda s kraja poretka. Na kraju smo dobili filmski šlager kakvom su se samo Tarantinovi oboažvatelji mogli nadati.
Sebastian Vettel je u nemiloj jurnjavi i izgradnji vodstva prvo izgubio komadić prednjeg krila koji usmjerava zrak oko gume, da bi na kraju možda baš radi nedostatka tog elementa izgubio sve što je učinio tokom utrke. Na kočenje za spori zavoj Sachs u zadnjem sektoru je došao prebrzo, ostao bez prianjanja i nastavio preko kratke šljunčane izletne zone, ravno u zid.
Vettelova jurnjava na granici unatoč prednosti pred drugoplasiranim kolegom od preko 10 sekundi po vrlo teškim uvjetima ga je koštala 25 bodova, koje je izravno predao glavnom konkurentu. Možemo kazati da se radilo o forsiranoj greški jer nije bilo potrebe za pritiskati do kraja, naročito na gumama za suho i nakon gubitka aerodinamičnog elementa koji itekako može utjecati na ponašanje bolida pri kočenju i skretanju.
Seb ponovno nekarakteristično griješi u najgorem trenutku za sebe i momčad jer Ferrari trenutno uživa plodove tehnološkog napretka i trenutno je najbrži bolid na gridu. Četverostruki prvak si nikako nije smio dozvoliti da pritisak nadvlada koncentraciju. Iste su mu se stvari već događale u karijeri i to su cjeloživotne lekcije koje je morao prevladati, ali nije.
Znamo da je Seb vjerojatno imao na umu Hamiltona koji je bio brži na novim ultramekim gumama i rapidno se penjao u poretku, ali ključ utrke je bio u načinu kako iskoristiti i sačuvati priliku. Lako je biti general nakon bitke, ali Seb je morao biti hladnije glave jer je bio u boljoj poziciji od Lewisa.
Vettel je prvo požurivao kolegu Raikkonena, zatim je tražio da ga se propusti jer je puno brži, a potom u kritičnom trenutku izgubio konce bolida. ‘Što mu je ovo trebalo?’ pitaju se talijanski mediji i tifosi jer je ovo još jedno bolno i vrlo skupo odustajanje. Direktno je ugrozio sebe i još jednom pomogao rivalu Hamiltonu koji je u utrku krenuo da umanji štetu, a naposljetku senzacionalno pobijedio i preuzeo vodstvo poretka.
Lewis je majstorski odvozio u svim fazama utrke, odabrao najbolju strategiju kada se utrka zakomplicirala i na kraju uz pomoć momčadskog kolege Bottasa pobijedio.
Hamilton puno bolje funkcionira od Seba pod pritiskom i kada stvari ne idu očekivanim tokom. Sada se obojica nalaze u situaciji od prošle sezone, ali su im se uloge obrnule, tj. Hamilton više nije taj koji ima nadmoćan bolid pred Vettelom. Nakon vikenda u Silverstonu, i u Hockenheimu, jasan je pronalazak nečeg magičnog u Ferrarijevoj štali.
Haasovi i Sauberovi vozači, pogonjeni Ferrarijevim motorima, su itekako igrali bitne uloge u borbi za vrh sredine poretka. Još nas ne podsjećaju na Williams i Force Indiju iz zlatnih dana i dominacije Mercedesa, ali nisu ni puno daleko.
Očekuje nas izniman nastavak sezone i sadašnji je tijek samo najava onoga što nas očekuje u drugom dijelu, kada se ulozi itekako povisuju. Vettel se pod hitno mora pozabaviti nekarakterističnim greškama jer kao što smo vidjeli, Lewis jako dobro pliva u uzburkanom moru i iskoristit će najmanju ponuđenu priliku.