Ferrari je pod povećalom FIA-e uoči sljedeće utrke u Monaku zbog neobjašnjivog povećanja snage u kvalifikacijama.
Sa sigurnošću možemo reći da je Ferrari ove sezone ostvario najveći napredak u odnosu na prošlu, a tolika poboljšanja za sobom nose upitnike o potpunom poštivanju pravila.
Talijani su u Španjolsku došli s novim položajem retrovizora, zakačenih na halo zaštitu te uz dodatna krilca iznad. No, ostali timovi su se požalili na aerodinamički dodatak iznad retrovizora nakon čega je FIA isti i zabranila.
Sada ostali timovi traže objašnjenje FIA-e i Ferrarija da objasne kako Ferrari distribuira električnu energiju jer sumnjaju da su Crveni u kvalifikacijama na temelju struje dobivali dodatnih 20 konjskih snaga.
Ferrari je pod optužbom da namjerno premošćuje tok struje pri većim snagama kako bi izbjegli mjerne senzore i na taj način povukli u sustav više od četiri MJ (mega džul) struje koliko je dopušteno.
Ovakve stvari su moguće namjernim manipuliranjem električnim otporom na izlazu iz baterija.
Ferrari je privukao na sebe sumnje kada je iznenada podržao izmjene pravilnika o aerodinamičkim dodacima za 2019. godinu te ukidanje MGU-H elemenata od 2021. godine.
Da se propeti konjić igra na rubu pravila govore podaci da su već bili pod povećalom istražitelja od početka sezone počevši sa sumnjivom podnicom, stražnjim krilom, trećom pedalom na Vettelovom volanu te neobičnim dimom iz stražnjeg dijela bolida.
Je li Ferrari pleše na rubu pravilnika ili su samo nadmudrili konkurente, vrijeme će nam jako brzo pokazati.