Ferrari zadovoljio na prvom dyno-testu

ferrari

Ferrarijev motor za 2018. je ispunio uvjete pouzdanosti na dyno testu i pokazao ohrabrujuće rezultate koncepta novih cilindara.

Vozači će na raspolaganju imati 3 motora ove sezone što je primoralo proizvođače da naprave motor sposoban odraditi najmanje sedam utrka.

Povećana kilometraža motora zahtjeva i nova određena tehnička rješenja pa se Ferrari odlučio za početak na evoluciju prošlogodišnje pogonske jedinice 063. Valja naglasiti da su s njom imali problema s pouzdanošću pred kraj sezone.

Cilj im je proizvesti motor s produženim životnim vijekom, a da snaga ostane u najmanju ruku identična prethodniku.

Ferrarijev šef odjela za motore Corrado ističe da bi program novih cilindara mogao zaživjeti u utrkama tek krajem sezone. Novina bi trebala pomoći u fazi prije sagorijevanja goriva i naročito podigla razinu motora u kvalifikacijskim uvjetima.

Novi motor neće imati klip od legiranog čelika kako je prošle godine predložio šef Lorenzo Sassi. Razlog je što navodno nije ispunio očekivanja. Dodajemo kako je Sassi u međuvremenu potpisao s Mercedesom.

Timovi su sada limitirani na tipove ulja koje koriste i moraju proslijediti FIA-i detaljna mjerenja korištenja ulja cijelog trkaćeg vikenda, nakon što je otkrivena uporaba ulja pri izgaranju goriva za izvlačenje više snage motora.