Ferrarijev ERS sustav će biti praćen i reguliran od strane FIA-e tijekom svih treninga u Monaku.
Ferrari će biti opremljen posebnom opremom koja će onemogućiti bilo kakvo odstupanje rada elektronike od onoga kako je propisano pravilnikom.
Odnosno neće moći u jednom krugu štedjeti struju kako bi u drugom mogli dobiti još dodatne snage.
Charlie Whiting ističe kako trenutno nemaju nikakvih dokaza da Ferrari upravlja svojim baterijama na nezakonit način. FIA analizira podatke iz svih utrka i imaju potpunu suradnju od strane Talijana.
Ferrari se ove godine vratio dizajnu kućišta iz 2014. godine kada je započela turbo-hibridna era, a to znači da postoje dvije baterije u tandemu.
Ono što budi sumnju u konkurentima je pitanje može li na taj način Ferrari koristiti drugi izlaz energije, putem čipa koji modulira otpor između te dvije baterije i slati ju u ERS mimo FIA-nih senzora i tako ostvariti veću snagu od 120 kW koliko je dopušteno.
To je ono na što se Niki Lauda “narugao” FIA-i te im otvoreno rekao da se odluče jesu li dvostruke baterije dopuštene ili ne.
FIA nije javno odgovorila Laudi, ali su naglasili da u Ferrarijevom sustavu nema nikakve proturječnosti, a ako je bilo koji tim uvjeren da se nešto nelegalno događa, treba ispuniti formulare i podnijeti službenu prijavu.