Formula 1 će prekinuti dugu tradiciju atraktivnih grid djevojka na startnoj rešetki pred početak utrke od sezone 2018 koja počinje u australskom Albert Parku.
Novi vlasnici Formule 1 smatraju kako bi vrijeme provedeno s timovima i vozačima pred utrku trebala biti vrsta slave gdje gosti i razni izvođači dodaju glamur i spektakl Velikoj nagradi. To bi omogućilo promotorima i partnerima predstaviti njihove zemlje ili proizvode.
“Posljednjih smo godina promatrali razna područja u kojima moramo vršiti promjene u svrhu postizanja vizije ovog sjajnog sporta”, kaže Sean Bratches, novi marketinški direktor.
“Iako je praksa grid djevojaka zastupljena dugi niz godina, osjetili smo da nije u skladu s vrijednostima našeg brenda, a i očito u neskladu s modernim socijalnim normama. Ne vjerujemo kako je praksa primjerena i relevantna za Formulu 1 i njihove fanove, nove i stare diljem svijeta”, dodaje Bratches.
Oko grid djevojki se već duže vrijeme vodi rasprava jer ih se prema riječima feminističkih udruga seksualno objektivizira te čini jednostavnim ukrasom situacije.
Unatoč velikom nezadovoljstvu muškog dijela publike i pratitelja Formule 1, politička korektnost je pobijedila, iako su grid djevojke pošteno plaćene, a često i obučene za taj kako ga neki nazivaju “degradirajući” posao.