Prema riječima vođe projekta Yusuke Hasagawe, Honda je promijenila način evaluacije razvoja svog F1 motora.
Japanski proizvođač se nalazi u frustrirajućem periodu jer nakon tri godine se još muče s manjkom pouzdanosti i snage što ugrožava buduću suradnju s McLarenom.
Prošlog je mjeseca Hasagawa naglasio kako se Honda muči s korelacijom podataka iz tvornice i sa staze. Odsad će manje vjerovati podacima sa dyno testa.
“Mijenjamo način razvoja. Više ne inzistiramo na testu jednog cilindra. Provjerit ćemo faktore, elemente i razne koncepte, ali sada znamo da moramo provjeriti V6 prije finaliziranja specifikacije”, kaže Hasegawa.
“Test mono-cilindra je bitan, ali kako bi pronašli performanse, morat ćemo gledati rezultate V6, tako da se više ne pouzdajemo u prijašnji način”, nastavio je.
MGU-H je bio specifičan problem za Hondu ove sezone. Učestali kvarovi su tek riješeni najnovijom inačicom predstavljenom u Silverstonu.
“Kvarovi na MGU-H jedinici su nam oduzeli puno vremena prije nego što smo ih riješili. Uz to smo imali puno manjih problema na motoru kojih nismo mogli detektirati na dyno-testovima”, dodao je.
“Bliži se rješenje problema s MGU-H, ali to još moramo potvrditi na stazi. Vjerujem da će zadnje poboljšanje