Red Bullova ljubav prema novim hibridnim motorima u Formuli 1 nikad nije zaživjela.
Posljednje su četiri sezone s atmosferskim V8 Renaultom osvojili četiri vozačka i četiri konstruktorska naslova, dok se s novim još nisu imali šanse boriti za prvenstvo protiv dominantnog Mercedesa.
“Ovaj motor nije ništa dobro donio. Potrebne su nam i hitne izmjene pravila oko kazni u poretku zbog promjene dijelova motora” započeo je Horner.
Za 2017. godinu, svaki vozač je limitiran na četiri pogonske jedinice za čitavu sezonu. Ako se bilo koji od elemenata koristi više od četiri puta, slijedi kazna u startnom poretku utrke.
“Ono što me zabrinjava je što ćemo dogodine imati samo tri rezervna dijela, a bit će više utrka nego ove sezone. Rješavanje tog problema bi trebalo biti prioritetno na sljedećem sastanku strateške skupine”, navodi Horner.
“Moramo ozbiljno ovo razmotriti jer što više idemo kraju prvenstva, čini se da će borba za naslov prvaka uvelike ovisiti o kaznama. Bila bi velika šteta kad bi one odlučivale o prvaku”, dodao je.
“Ovo pravilo je nametnuto kako bi smanjili troškove, ali ih ne smanjujemo jer motori idu na svjetsku turneju bez obzira…Mislim da je pet motora u sezoni prava brojka, puno prije nego tri ili četiri”.
“U Monzi je bila velika konfuzija oko startnih pozicija jer je puno vozača kažnjeno. Mi na putu na grid nismo točno znali jesmo li 12. ili 13. nakon što je Perez pokupio kaznu”, zaključio je Horner.
FIA-in predsjednik Jean Todt je u Monzi obećao kako će razmotriti problem na narednom sastanku, ali upozorava da nije lako pronaći alternativno rješenje.