Daniel Ricciardo je slavodobitnik prestižne VN Monaka ispred prošlogodišnjeg pobjednika Sebastiana Vettela i vodećeg u poretku Lewisa Hamiltona.
Ricciardo i Red Bull su odlično započeli utrku tako što su sačuvali i počeli graditi vodstvo, ali sredinom je uslijedila prava drama zbog kvara na MGU-K jedinici. Gubio je preko 20 km/h brzine na pravcu i Seb Vettel je imao odriješene ruke za napad.
Australac se uspješno branio od napadača jer je vrhunski čuvao gume i brzinu na izlasku kroz zavoje. Izgledalo je da će Red Bull biti nemoćan protiv Ferrarija, ali Ricciardo je ingeniozno odvozio i sačuvao prednost gdje mu je najviše trebala.
Ulice Monte Carla su tijesne, nedostaje pravaca i vrlo teške su za pretjecanje, naročito u eri novih i širih bolida. Ipak, akcije nije nedostajalo jer je s kraja poretka startao Ricciardov kolega Max Verstappen.
Max se uspješno i bez incidenata probijao kroz gužvu i na kraju završio na vrlo dobrom devetom mjestu s obzirom na otežane okolnosti ovog vikenda.
Okršaj Ferrarija i Mercedesa se vodio isključivo u nabijanju pritiska jer je pretjecajne akcije među njima nedostajalo. Kimi Raikkonen je u jednom dijelu utrke napadao Lewisa Hamiltona da bi se u drugom dijelu branio od sunarodnjaka Valtterija Bottasa. Na kraju su svi sačuvali svoje pozicije i osvojili vrijedne bodove.
Odlični su bili Francuzi Esteban Ocon i Pierre Gasly na polu-domaćem terenu. Dok je Ocon vozio usamljenu utrku na šestom mjestu, Pierre Gasly je prošao puno okršaja. Zadnjih se desetak krugova odlično branio od Hulkenberga i Verstappena na novim gumama te potvrdio status zvijezde u nastajanju.
Posljednji je osvajač bodova Carlos Sainz koji može ponajviše zahvaliti sunarodnjaku Fernandu Alonsu na odustajanju. Alonso je bio jedan od rijetkih koji su se morali povući sa staze zbog tehničkog problema.
Začudo, očekivanih incidenata je u potpunosti izostalo i sigurnosni automobil nije bio aktiviran osim jednom. U virtualnom modu je aktiviran pred kraj utrke, nakon spektakularnog sudara domaćina Charlesa Leclerca s Brendonom Hartleyem na kočenju po izlasku iz tunela.
Ključ današnje utrke je bilo čuvanje guma jer je najpoželjnija bila strategija jednog ulaska u boks.
Iduća se utrka vozi u Kanadi na stazi Gilles Villenueve nadomak Montreala gdje očekujemo puno više događanja.