Le Mans je suma sumarum bio loš. Jako je lijepo da je pobijedio Fernando Nando Alonso, ali ACO i FIA se nisu proslavili. Po tradiciji je 400 tisuća ljudi uz stazu i cijeli svijet svjedočio i bio budan cijelu noć, ali to nije bilo to.
Svemisrki troškovi udaljili su Porsche i Audi pa je Toyota sama stigla na cilj. Naravno, cijeli svijet je želio da pobijede Japanci jer su se nauživali tragedija u Le Mansu, naročito prošle godine s odustajanjem u posljednjem krugu.
Ipak, nitko ne želi da to bude monolog. Danas se Toyote prodaju u cijelom svijetu jer dobri zastupnici itekako koriste podatak da je Nando dobio Le Mans u Toyoti.
Želi li opstati, WEC mora dosta toga promijeniti jer Formula E odnosi tvornice i neće biti dovoljno da novo prvenstvo sadrži čak dva Le Mansa (ovaj za još jedan za točno godinu dana).
U LMP2 kategoriji su Jean Eric Vergne i ekipa odjurili ruskoj momčadi G Drive i pomeli konkurenciju.
U obje GT klase pobijedio je tvornički Porsche. Da stvar bude još apsurdnija, prošlogodišnji Porsche koji je dobio Le Mans i postao opet prvak svijeta, revijalno nastupa u Spa i na Nurburgringu te obara rekorde.
Porsche ga nije ustupio nekom privatniku za Le Mans jer se boje da taj ne bi imao resurse za dobro postaviti momčad.
Grof Petar Oršić iz Županje pobijedio je 1938 u Le Mansu u klasi. Vrijeme je da imamo konačnog svog vozača na najslavnijoj utrci na svijetu.