Lewis Hamilton nema samo 24 bodova prednosti devet utrka prije kraja prvenstva nego i pravo na peti naslov jer je više pokazao nego Seb Vettel u prvom dijelu sezone. Lewis je više puta bio čvršći od Ferrarijevog vozača i izvlačio više od očekivanja na nekim stazama.
Žiri je još uvijek vani i odlučuje da li Vettel ipak nije ”to” ili se radi o tome kako Maranello nikako ne može sve posložiti. Jedno je sigurno, Seb nema snage kao njegov veliki prethodnik i uzor Michael Schumacher za pokrenuti Ferrari. Njih se treba ne samo pokrenuti i motivirati nego je za njih ”batina izašla iz raja’.’
Lewis Hamilton je ipak jači igrač, a lako je moguće da će naslov 2018. biti odlučujući da ga ”pustimo” među najvećih pet svih vremena. Naravno, u tom slučaju netko mora ispasti iz prvih pet, a moj je kandidat Profesor Prost. Mislim da Senna, Fangio, Schumacher i Clark sigurno ostaju.
Iz F1 stvarnosti konačno otpada Valteri Bottas. Od početka bezličan, karijeru je okrunio tumaranjem po Hockenheimu i pokazao konačno da je ”druga violina” kao što su to uvijek bili Coulthard, Irvine, Barrichello, Heidfeld itd. Kad smo već kod Heidfelda koji bezuspješno pokušava u Formuli E, tamo od studenog nastupa i Fellipe Massa, još jedna klasična druga violina…Usrećit će se.
Ako smo opleli po Lewisovom suvozaču, što reći za Sebastianovog? Kimi je samo slika, moram reći…tužna slika nekadašnjeg Kimija. Naravno, Leclerc ’19, a ako Seb ni ove godine ne osvoji naslov, možda kraj Modene promjene priču pa oba vozača druge godine budu ravnopravna, na opću radost F1 publike.
Daniel Riccardo u Renaultu? Je li Ricci čuo on našu staru ”S konja na magarca’? Makar, što mi znamo. Firma Renault je moćna i sve je moguće. Istina, ove godine koji puta ponestane konja u Red Bullu, ali sve je moguće u 2019. godini. Koja bi to samo sreća i veselje bilo da Renault napadne vrh.
S konja na magarca…To bi se i šefu Red Bulla Horneru nešto mogao reći. Odustati od Renaultovog motora koji ”samo što nije proradio” i prijeći na Hondu u ’19?…Hondu koja nam godinama kida živce?! Makar i ovdje vrijedi jedno pravilo: Što ja znam? Japanci moraju proraditi, povijest nas je tome naučila.
Dakle, riješili smo zašto Max nije među prvih pet ove godine. Malo zbog slabašnog motora i malo zbog peha. O ostalim opcijama neću niti čuti. Pa on nam je još jedina nada kako uzbudljivi vozači u F1 nisu zauvijek umrli.
Kad smo već kod smrti, momčadi Williams joj se polako približava. To samo spasi Ivica Todorić koji se zbog toga i preselio u London. Samo opasnost od sramote tjera Franka Williamsa da nastavlja protiv vjetrenjača makar je i ovo već velika sramota za nekadašnje prvake.
Mislim si da spomenem još poneku momčad, vozača..? Ni najmanje. Nisam baš nešto zapazio cijelu (polu)godinu…
Cijeli kolovoz bez utrka? Amerikanci ostaju kod svinjarije Bernie Ecclestonea. Pa ljeto je daleko najjači termin za ljubitelje F1 svih zemalja svijeta. Uvijek je bio. Pa vozači zarađuju 100 milijuna dolara godišnje. Nek se za tu lovu odmaraju u veljači…