Formula 1 ima samo pet korporativnih saveznika, dok ih Nascar ima 43. Popriličan broj kompanija se nakon promjene vlasnika želi pozicionirati s Formulom 1, najpopularnijom trkaćom serijom u svijetu.
McLaren-Honda ima 26 sponzora, Scuderia Ferrari 28, a sad je došao red na natjecateljsku seriju koja želi prošiti krug partnera.
Kad je multimilijarder John Malone kupio Formulu 1 za 8 milijardi dolara u siječnju, preuzeo je i globalnu publiku koja broji najmanje 400 milijuna ljudi. Ono što je naišao ga je iznenadilo, F1 nema direktora koji se bavi sponzorskim stvarima, nije bilo medijskog direktora, niti ljudi u marketingu i istraživanju tržišta.
“Nogometni klub Liverpool ima preko 30, a Manchester United preko 90 sponzora. Ne mislim da ćemo imati preko 90 sponzora, ali sam uvjeren da postoji prilika i sponzori koji će se rado uključiti sa svojim brendovima”, kazao je novi marketinški direktor Formule 1 Sean Bratches.
“Za početak će se Formula 1 fokusirati na povećanje prisutnosti na internetskoj mreži. Možda budemo jedina kompanija na planetu koja neće zarađivati na digitanoj platformi”, nastavio je.
Kako bi osigurali nove obožavatelje i poslovne prilike, cilj je dovesti utrke Formula 1 u velike gradove poput Londona gdje su nedavno F1 vozači i bolidi paradirali ispred 100 tisuća obožavatelja. Bratches navodi da su dosad imali 40 upita od strane zainteresiranih organizatora.
Posljednjih je godina bivši vlasnik Ecclestone zamijenio neke tradicionalne europske staze sa srednjim i dalekoistočnim državama poput Bahreina, UAE, Singapura i Azerbajdžana. Iako su navedene staze pridonijele budžetu F1, naišli su na nezadovoljstvo obožavatelja, ali i boraca za ljudska prava.
“Sad se krećemo u potpuno novom i drugačijem smjeru. Bit ćemo iznimno fokusirani na što bolju reprezentaciju i odraz našeg brenda u svijetu”, zaključio je Bratches.