Jorge Lorenzo vjeruje kako je uporaba stražnjih kočnica na Ducatiju ključna za njegov napredak. Vježba na novoj tehnici od početka sezone i sve je samouvjereniji i bolji. Dokazao je to rezultatom na prošloj utrci u Jerezu.
Trostruki svjetski prvak je imao teški početak s Ducatijem nakon devet sezona provedenih u Yamahi. Pokušavao se prilagoditi od početka i priznaje pogrešku u načinu vožnje na zimskim testiranjima koje prema njegovim riječima – bolje baciti u zaborav.
Ducati je najsnažniji motor na gridu i bez uporabe kočnice je nemoguće ovladati snagom koju motor može isporučiti. To je bila Lorenzova najveća lekcija u prilagodbi. Već sada osjeća samopouzdanje pri upotrebi stražnje kočnice kojom se upravlja nožnim palcem.
“Počeo sam koristiti stražnju kočnicu u Katru. Nisam navikao na to, nedovoljno sam je koristio tokom utrke, no sada mi je to sve prirodnije i sve više je koristim”, govori Lorenzo.
“Ovo malo pomaže pri kočenju i ulasku u zavoj koji na taj način činim motor fluidnijim i pomalo klizajućim. Manje koristim tijelo i trenutačno mi to nije prirodno, ali sve više postaje”, nastavio je.
Dodao je: “S drugim motociklom kojeg sam vozio devet godina, nisam gotovo uopće trebao koristiti stražnju kočnicu, pogotovo ne na kočenju. S ovim ju moram koristiti pri jakim ubrzanjima da zaustavim pretjerano dizanje prednjeg kraja. Uz to mi mnogo pomaže pri kočenjima!”
Lorenzo je na prošloj utrci ostvario prvo postolje s Ducatijem i kaže da je osjećaj pobjednički. Priznaje da je vrijeme provedeno na motociklu njegov glavni alat za poboljšanje.
“Konstantno prelazim sve više i više kilometara. Dajem se puno u učenje kako zaustaviti motocikl, pogotovo sa stražnjom kočnicom bez puno borbe pri kočenju. Osjećam da postajem sve bolji i bolji!” rekao je Lorenzo, prvak poznat po iznimno preciznom stilu.
“Ovakva vožnja će mi postati prirodna prije ili kasnije jer sam devet godina vozio bez korištenja stražnje kočnice i bez uklizivanja u zavoje. Na ovom je motociklu moram koristiti dok se ne promjeni koncept samog motocikla. Kad se to dogodi, možda ću i tada voziti s korištenjem stražnje kočnice”.
“Dakle, uvijek morate pronaći način da izvučete maksimum iz motocikla, a svaki motocikl traži od vas drugačiji pristup da budete konkurentni”, zaključio je Lorenzo.