Kevin Magnussen kaže da je Dallara povećala svoj ulog u F1 avanturi s Haasom radom na bolidu za 2018. godinu.
Poznati F3 proizvođač šasija i dobavljač dijelova surađuje s Haasom od samog ulaska američke momčadi 2016. godine.
Prva sezona je unatoč impresivnim rezultatima na prvim utrkama poslije bila obilježena problemima, ali je podigla standarde momčadi za naredne godine.
“Dallara je ključan dio tima, a od ove godine su bitno podigli razinu. Ako pogledate bolid, dijelovi izgledaju puno bolje nego prošle godine, čišće i kvalitetnije”, navodi Magnussen.
“To je jako bitno jer se današnji bolidi većinom rade u kompjuterskim CFD (dinamika fluida) simulacijama, a ponekad podatke treba sagledati i odrediti što valja te implementirati na stvarni bolid”, objašnjava Danac.
“Ove su godine napravili izuzetno dobar posao i nadam se kako že se nastaviti poboljšavati jer uče. Mislim da je vrlo dobro za njihov posao biti involviran u ovaj projekt. Siguran sam kako se poboljšavaju u F1 te da će znanje moći iskoristiti za automobile”, dodaje KMag.
Dallara u partnerstvu s Haasom ima veći utjecaj na F1 od svih novijih F1 projekata. Haas je već ispalio metke na rivale iz sredine poretka visokim performansama u Melbournu.
Magnussen i Romain Grosjean su držali četvrto i peto mjesto do tužnog odustajanja poslije prvog ulaska u boks.
Magnussen priznaje kako Haas bez pomoći Ferrarija ne bi bio gdje je: “Partnerstvo s Ferrarijem je dobra za F1. Pokazuje kako nova momčad može doći i izgledati vrlo dobro nakon malo vremena”.
“Da smo krenuli od nule, ne bismo bili gdje smo danas”, kaže Magnussen.
Šef momčadi Gunther Steiner objašnjava koju su ključni faktori u Haasovu napretku i što je sve utjecalo na takav ishod.
“Jedina stvar koju ne možete kupiti je vrijeme. Za neke stvari da sazriju jednostavno treba vrremena. Sport je jako kompleksan i ne možete samo bacati novce u određene stvari i očekivati da će se dogoditi jaki napredak”, govori Steiner.
“Morate upoznati ljude jedne s drugim u radu i vidjeti tko je gdje slab ili jak. Svi moraju biti na visokom levelu i ne smijemo dopustiti slabu točku jer to gura i ostatak tima”.
“Moramo se nastaviti poboljšavati, a to ćemo najbolje vidjeti razvojem situacije na stazi”, odlučno će Steiner.