McLarenov šef Zak Brown jasno je dao do znanja da McLaren ozbiljno razmatra povratak u natjecanje 24 sata Le Mansa, govoreći kako su pravila koja se spremaju za sezonu 2020/21 jako primamljiva.
McLaren pripada skupini proizvođača koji su uključeni u postavljanje pravila oko buduće GTP serije, koja će zamijeniti trenutnu LMP1.
Brown je prve konkretne informacije iznio prošlog vikenda u Barceloni gdje se vozila VN Španjolske.
“McLaren ima dugu povijest u ostalim kategorijama motorsporta. Bilo da je to CanAm, IndyCar, a i osvojili smo Le Mans 1995. godine”, rekao je Brown.
Uskoro dolaze nova pravila za WEC [World Endurance Championship] u čijim formiranjima sudjeluje i sam McLaren, tako da nije teško uvidjeti interes ekipe iz Wokinga za povratak slave iz ’95.
“Prošle godine smo sudjelovali u Indy500, i to smo odradili u dobrim okolnostima jer nam je Sjeverna Amerika važno tržište i fanovi smo IndyCar-a.”
Na pitanje o novim pravilima za Le Mans, rekao je:” Smatramo vrlo primamljivima pravila koja se predlažu.”
“Ono što je uzbudljivo je pokušati otići u Le Mans i odmah pobijediti. To daje najveću vrijednost trkaćem timu.”
Glavni dioničari McLarena, Mansour Ojjeh i bahreinski fond suverenog bogatstva podržavaju raznolikost i spremni su pomoći u financijskom smislu. Program Le Mans bi bio izuzetno dobra reklama za cestovni model koji bi im trebao uloženo i vratiti uz veću dobit.
Brown ne taji ni da želi u tom timu Fernanda Alonsa koji će ove godine skupiti nešto iskustva s Toyotom.
“Htjeli bismo imati Fernanda u našem timu sve dok želi voziti.”
“Nakon što završi F1 karijeru nastavit će voziti u nekim drugim serijama i naravno da bismo tada voljeli imati Fernanda u našem automobilu”, zaključuje Brown.