Šef Mercedesa Toto Wolff je okončao špekulacije o mogućem povlačenju njemačke momčadi iz Formule 1 u neku drugu trkaću seriju.
U razgovoru za Bild100Sport, Austrijanac je objasnio važnost Formule 1 za Mercedes: “Formula 1 je dio jezgre našeg biznisa. Prvi Mercedes je bio trkaći auto. F1 nije samo marketinška platforma za nas”.
“Postoji direktan transfer tehnologije iz F1 u auto-industriju, a usput i podižemo sportski brending. Zato želimo ostati u Formuli 1 i jer je to jedina globalna platforma koja računa na nas”, govori Wolff.
Mercedes se vratio kao tvornička momčad u sezoni 2010, iako je dotad proizvodio motore za druge momčadi dugo vremena.
Nijemci planiraju ulazak u Formula E prvenstvo od 2019. godine, ali električna serija će biti dodatak, a ne zamjena, uvjerava Wolff.
“Formula 1 je top klasa utrkivanja. Elektrifikacija dolazi i ne možemo žmiriti na to, a to je dobra poruka za svaki brend”.
“Prije tri godine ne bih dao Formuli E priliku, ali to se promijenilo jer se odnosi na mladu i urbanu ciljanu skupinu. Kreatori serije su napravili jako dobar posao. Za nas je to poput start-up tvrtke za koju smo zainteresirani, ali to je nadopuna F1 za nas, a ne izazivač”, objasnio je Wolff.
Mercedes nije jedini brend koji vlasnici F1 Liberty Media želi u svojoj trkaćoj seriji. Direktor Chase Carey želi povratak ikonskih brendova poput Porschea, Aston Martina, Lamborghinija i sl.
“Želimo kvalitetu, a ne kvantitetu. Mi moramo napraviti posao od Formule 1 koji se isplati. Ako želimo učiniti sport atraktivan publici i novim obožavateljima, moramo privući još jakih proizvođača”, zaključio je Carey.