Philip Morris bi mogao iskoristiti dugugodišnju sponzorsku povezanost s Ferrarijem kako bi promovirao liniju duhanskih proizvoda bez dima.
Timski sponzor je najavio partnerstvo koje će biti fokusirano na usredotočeno na stvaranje svijeta bez dima.
Philip Morrisov najnoviji proizvod bez dima Iqos oponaša konvencionalne cigarete, ali umjesto sagorijevanja duhana se događa zagrijavanje.
Direktor PM-a Andre Calatzopoulos kaže da se tvrtka posvetila sa svim resursima, uključujući i motorsportskim aktivnostima, donijeti revolucionarne promjene u svijetu na korist pušača, javnog zdravlja i društva u globalu.
Tvrtka je u priopćenju istaknula kako planovi za promotivne aktivnosti s Ferrarijem ne predviđaju komunikaciju specifičnog proizvoda. Zasad očekuju najavu detalja u toku idućih mjeseci.
Iqos brend koristi zelenu i plavu boju koja se ne slaže s Ferrarijevom žarko crvenom. Međutim, MotoGP Ducati tim ima istog sponzora i za ovu su sezonu pripojili sivu na vizualni dizajn motocikla.
Ferrari je nedavno najavio da će izbaciti bijelu boju s bolida zbog odlaska velikog sponzora banke Santader. Bolid će otkriti sutra u tvornici u Maranellu.
Duhanski oglašivači su nestali sa scene F1 krajem 2006. godine zbog zakonske regulacije tj. zabrane direktne promocije duhanskih proizvoda.
Philip Morris se snašao zakupom površine na Ferrarijevu bolidu na kojem su se standardno nalazili. Na tom su se mjestu obilježavali grafičkim linijama ili siluetama, ali se radilo o prikrivenom oglašavanju.
Ferrari je objavio nastavak suradnje s Philip Morrisom prošle godine. Trenutni im ugovor ističe 2021. godine. Iz PM-a navode kako žele da jedan od tri pušača pređu na njihove proizvode bez dima do 2025. godine.