Zbroj svih auta koji su prošlog vikenda bili na Grobniku, dao nam je najjaču auto utrku na našem jedinom trkalištu u 40 godina postojanja. Potvrdio nam je to i Miroslav Krpan, doajen hrvatskog auto moto novinarstva koji, kao i vaš izvjestitelj, prati sva događanja na Grobniku od otvaranja.
Kada je otvoren, bili smo uvjereni u dolazak Formule 1 i stotine drugih utrka, ali stvarnost je bila ‘malo’ drugačija..
CEZ (Centralna europska zona) nam je doveo ovaj vikend 20 vrhunskih GT automobila, 30 hrvatskih vozača, premijeru entuzijastičkog hrvatskog Twingo kupa, ali i nažalost, u zadnjoj utrci samo četiri Formule 3.
Ali, baš je F3 dala nešto sjajno – rušenje apsolutnog rekorda staze iz 1988. kada je svjetski prvak Keke Rosberg u F1 McLaren-Hondi vozio reklamne krugove i (s tri pive) vozio 1:19.013 (ja mjerio, op.a).
Novi apsolutni rekord Grobnika iznosi 1;18.774, a vozio ga je Talijan Andrea Cola. Nažalost, na Grobnik je stiglo samo sedam Formula 3, ali su zadovoljstvom i novim asfaltom stvorili uvjete da ih skoro bude puno više.
GT utrka je bila u rangu Blancipaina. Vrlo jak sastav je oduševio gledalište jer se osjećalo kao da smo na nekoj od svjetskih pista.
Čak 30 hrvatskih vozača je upotpunilo zadovoljstvo. U prve dvije utrke Prvenstva Hrvatske bilo je po deset vozača. Ovdje smo imali pravi ”fight”. Dubrovčani i Riječanin Marko Čoza su pomeli konkurenciju, a Đivo Franić je slavodobitnik u utrkama za PH.
Prve utrke u povijesti vozio je i novi hrvatski Twingo kup. I njih je na Grobnik stiglo samo sedmorica. Ok, nisu još ”sedmorica veličanstvenih” ali nisu ni daleko od toga s obzirom da pokreću nešto ovakvo. Nikola Rožić i Davor Sertić prva su imena prvih utrka. Svaka čast na hrabrosti. Ovim je natjecanjem najavljena budućnost našeg auto sporta.
Organizacija CEZ-a na Grobniku bila je u rukama AMK Kastavac i HAKS-a. Jako dobro obavljeno s ogromnim potencijalom za sljedeće utrke.
Snimio: Arsen Miletić
Svi rezultati: grabarsport.hr