Jovica Paliković je pobijedio u klasi na Reliju Monte Carlo. Ogroman uspjeh koji mu je donio mjesto u tvorničkoj momčadi Renaulta što nikad nikome od naših vozača nije uspjelo.
U domaćim je prvenstvima Paliković osvojio čak 15 naslova među autima, ali i motociklima. U svjetskoj konkurenciji, na legendarnom Preluku, u strašnoj konkurenciji, stigao je čak drugi na VN Jadrana u motociklizmu. Osobno, moj favorit.
Čovjek s 1000 prijatelja, milijun poznanika. Jedan od dobrih duhova Zagreba. Milina ga poznavati. Ne voli govoriti o karijeri jer je kao i mnogi razočaran situacijom. Tek se voli podsjetiti tu i tamo nekog detalja, naročito ljudi..
Njegovi prolasci kroz Zagtreb na putu za Monte Carlo bili su događaji godine. Na Aveniji Većeslava Holjevca je vozio u nekoliko klasa i pobjeđivao. Bio je apsolutno najveći miljenik zagrebačke publike, a konkurencija je bila strašna…Veco Holjevac, Damir Štimac, Đorđe Novaković, Mladen Gluhak, Goran Štrok…Zagrebačka škola krajem 60-ih i početkom 70-ih u svom najboljem izdanju.
Jovica je uvijek u žurbi. Jednom je startao bez previše benzina i u aveniji otišao na pumpu te se vratio u utrku. Gledateljstvo , naročito gledateljice su ga obožavale. Prvi šarmer s pokrićem, među našim automobilistima.
Renault 4, Gordini 8, Gordini 12, Fiat 125, Porsche 911…dio je kolekcije pobjedničkih automobila.
Monte Carlo 1971. godine ostaje kruna karijere jer je sa suvozačem Nenadom Juranićem pobijedio u klasi. Neprocjenjivo i neponovljivo, u konkurenciji najboljih vozača svijeta. Da nije dolazio iz pasivne Jugoslavije tko zna gdje bi ta karijera završila..
I dan danas, među starijom populacijom, zna se reći…”To bi mogao samo Paliković…”.
lLEGENDA, NEPONOVLJIV. UŽIVAO SAM GA GLEDATI NA UTRKAMA .