Prelazak Fernanda Alonsa u IndyCar seriju je sve neizvjesniji jer se nalazi na Hondinoj listi nepoželjnih vozača.
Alonsova brojna poniženja Hondinog motora za vrijeme bolnog partnerstva s McLarenom su itekako imala utjecaja. Hondini problemi s kompliciranim turbohibridnim motorom su izazvali podsmijeh ne samo kod publike, već i momčadi s kojom surađuju te njihovim vozačem zvjezdanog statusa.
Alonso se za vrijeme F1 karijere često nalazio u neugodnim situacijama, krenuvši od afere ‘Spygate’, nakon koje valja naglasiti da Fernando nikad nije imao dobar odnos s Mercedesom.
Prisjećamo se da je u tadašnje vrijeme (2007.) Mercedes bio 40-postotni partner McLarena te da su dijelili trošak drakonske kazne od 100 milijuna eura. To im je izrekao tadašnji predsjednik FIA-e Max Mosley koji nije bio u dobrim odnosima s Ronom Dennisom. Mercedesovi se glavni ljudi očito još uvijek vrlo bistro sjećaju.
Iduće je sezone Fernando bio dio afere ‘Crashgate’, jednom od najvećih skandala u povijesti sporta. Tadašnji je šef momčadi Flavio Briatore zbog namještanja utrke dobio izgon iz Formule 1, a Renault se zbog sramote i narušenog imidža povukao.
Renaultovci su od 2014. mogli triput akvizirati Alonsa, ali očito i oni imaju bistro sjećanje. Šef Red Bulla Christian Horner je nakon odlaska Daniela Ricciarda iz momčadi kazao da ne razmišljaju o Fernandu.
“On je fantastičan i velik vozač, ali ima tendenciju prouzrokovati kaos gdje god ode”, kazao je Horner.
Podatak da su svi šefovi momčadi koji su surađivali s Alonsom gubili svoje poslove je također čudna slučajnost (Osim Paula Stoddarta jer je bio vlasnik Minardija). Uz Flavija Briatorea, u ‘probranoj’ su skupini: Stefano Domenicali i Marco Mattiacci (Ferrari) te McLarenovci Martin Whitmarsh, Ron Dennis i Eric Boullier.
Bijeg preko bare
Ako Fernando Alonso prijeđe u IndyCar seriju, narušeni odnos s Hondom znači da bi jedino mogao nastupati s Chevroletovim motorima. Problem se tu pojavljuje jer su bolidi momčadi Andretti s kojom su Fernando i McLaren povezani, već ima ugovor s Hondom.
U međuvremenu je Alonso putem društvenih mreža podijelio podvig s prvakom Jimmijem Johnsonom u NASCAR autu, da podsjeti IndyCar kako mogu ostati bez zvijezdanog vozača od rivalne trkaće serije.
Čudno je životno kolo sreće i kako se stvari mogu brzo preokrenuti u krivom smjeru. Vidjeti jednog od najboljih vozača generacije na ovalnoj stazi u NASCAR-u je poput usuda.
Na kraju sezone odlazi iz sporta čiji je zlatni pripadnik. Ispunjavao je i svladavao poslove koje nosi nova F1 era – tehnologiju, staze, natjecanje i politiku. Bio je jako dobar u svim stvarima, ali na završnom je ispitu iz politike (kojoj je bio sklon) uvijek kiksao.