Talijanski gumar Pirelli smatra da je ultrasoft guma sposobna odvoziti cijelu dužinu utrke u Monaku. Time je otvorena mogućnost minimalne vožnje na supersoft gumama pred kraj utrke.
Pirellijev šef Mario Isola je dao do znanja da oni koji startaju van 10 najbolje plasiranih vozača mogu već nakon prvog kruga krenuti po nove gome i preostalih 77 odvoziti na ultrasoft smjesi.
Oni koji startaju sprijeda mogu napraviti sličnu stvar tj. prebaciti se na supersoft i odvoziti do kraja utrke. Sigurnosni automobil im samim time ne bi trebao ugroziti taktiku ni poziciju na stazi.
“Nemamo degradacije. U drugoj simulaciji utrke smo bili veoma konzistentni što je bilo očekivano. Razlika u brzini guma po krugu je otprilike 7 desetinki sekunde, a vjerojatno i manje u uvjetima utrke”, kazao je Isola.
“Potrošnja i degradacija nisu problem. Gume su se ponašale gotovo savršeno. Jednostavno nije bilo nikakvih oštećenja na njima”, nastavio je Pirellijev šef.
Otvorio je raspravu o mogućoj strateškoj opciji kvalificiranja u top 10 sa supersoft gumama, ali je smatra preriskantnom. Razlog su male razlike među top timovima, a u slučaju manje greške si mogu upropastiti vikend startom van očekivane pozicije.
“Ako napravite grešku ili upadnete u gužvu za vrijeme brzog kruga i ne prođete u Q3, u velikom ste problemu. Pretjecanje je ovdje gotovo nemoguće”, zaključio je Isola.