Red Bull vjeruje kako Hondin F1 motor ima potencijal biti na Renaultovoj razini do kraja sezone.
Špekulacije su ovo u jeku mogućeg prelaska austrijske momčadi na japansku pogonsku jedinicu 2019. godine.
Sestrinski tim Toro Rosso uživa ohrabrujući start s novim partnerom Hondom. Testove u Catalunyi su riješili bez ikakvih tehničkih problema.
Honda je prema analizama još uvijek najslabiji motor, a deficit iznosi otprilike 15 konjskih snaga.
S obzirom da su u najavi daljnja poboljšanja na japanskoj pogonskoj jedinici, Red Bullov sportski direktor dr. Helmut Marko smatra kako bi Honda mogla postati primamljiv odabir.
“Hondin paket je tehnički interesantan. Motor je vrlo lagan i kako sada stvari stoje pouzdan. U komunikaciji s Hondinim inženjerima najavljuju poboljšanja u performansama”.
“Motor bi trebao biti na Renaultovoj razini do kraja sezone”, kaže marko.
Red Bullov ugovor s Renaultom istječe na kraju sezone, a onda će momčad iz Milton Keynsa trebati odabrati put u budućnost.
Red Bullov šef Christian Horner navodi kako će posljednja odluka biti utemeljena na performansama, a ne emocijama.
“Situacija s Renaultom je poprilično promjenjia, ali navikli smo se na to. Znamo ih dugo vremena”, govori Christian Horner.
“Poštujemo što rade, a najvažnije za nas je da imamo najkompetitivniji paket za napredak. Želimo biti u poziciji i smanjiti zaostatak za vodećima, a naposljetku i biti na vrhu”, odlučan je Horner.
Horner o Hondi kaže da je napravila dobar utisak ove zime. Kao momčad imaju jasan uvid u događanja unutar Hondina pogona i planova razvoja.
“Odmah po potpisu ugovora između Toro Rossa i Honde, izmijenjeni su podaci tehničara iz Faenze, Sakure i Milton Keynesa (op. ur. gdje Honda također ima malu tvornicu)”, kaže Horner.
Horner smatra kako je partnerski pristup uvelike pridonio rezultatima koje su ostvarili ove zime.
Hoće li se McLaren pokajati zbog prelaska s Honde na Renault?