Red Bull je ovog vikenda strahovito kasnio za Ferrarijem i Mercedesima na Silverstonu. Razlog su duge ravnice i čak 80% vožnje u punom gasu tokom kruga.
Red Bull i Toro Rosso su se pribojavali vikenda u Velikoj Britaniji jer su znali da im rivali imaju puno bolju brzinu na pravcu. Skepsa se naposljetku pokazala utemeljena jer je prema podacima Max Verstappen zaostajao preko 30 km/h za primjerice Raikkonenom.
Ravnica Hangar na kojoj se postužu maksimalne brzine je govorila za sebe. Raikkonenova brzina je iznosila 346 km/h, dok je Verstappen dostizao skromnih 312 km/h.
Verstappen i Kimi su nas uveselili trkaćom akcijom u dva dijela utrke, ali je naposljetku mladi Nizozemac morao popustiti jer je brzinska razlika bila enormna. Stvari su mu se pogoršale na samom kraju utrke kad se morao povući zbog kvara na brake-by-wire sistemu.
“Morao sam upravljati gumama tokom cijele utrke, ali bili smo superspori na ravnicama. Bila je to velika drama. Pokušali smo jedan ulazak u boks, ali imali smo sreće što je sigurnosni automobil ponovno izašao jer bi to jako teško uspjeli””, govori Max.
“Zaista je bilo frustrirajuće se utrkivati s ovakvim manjkom brzine. Osjećao sam se tragično, na pravcima je bilo kao da smo različite kategorije”, objasnio je Verstappen.
Njegov šef Horner kaže da unatoč korištenju kvalifikacijskog moda motora, DRS-a i novih guma nije bilo dovoljno za nadoknaditi brzinski deficit za Mercedesom u finišu utrke.
“Vozili smo u kvalifikacijskom modu na zadnjem restartu. Protiv Kimija se mogla vidjeti ta razlika. Max je dao sve od sebe da ga zadrži iza sebe, ali brzinska razlika je bila luda”., govori Horner.
“Daniel u zadnjoj fazi utrke na novim i puno boljim gumama nije mogao napasti Valtterija. Čak bi mu se s otvorenim DRS-om Mercedes udaljavao”, zaključio je Horner.
Zaista teška situacija za Red Bull jer prema njihovim tvrdnjama, imali su Vettelovu brzinu kroz sve zavoje u kvalifikacijama.