Stupanj uspjeha spašavanja od pada kada Marquez izgubi kontrolu na svojoj Hondi više ne može biti slučajnost, tvrdi Rossi.
Da Marc Marquez vozi konstantno na granici potvrđuje 27 padova prošle godine, ali i približno još toliko spašavanja situacija kada izgubi kontrolu.
Rossi je pohvalio Španjolca zbog svoje sposobnosti izbjegavanja padova i kaže da to više ne može biti samo puka sreća.
Doktor smatra da Marquezov stil i geometrija Hondinog motocikla uvelike doprinose spašavanju takvih situacija.
“Impresivno je to što radi i činjenica da više ne pada toliko. Toliko je puta spasio situaciju prošle godine da to više ne može biti slučajnost”, rekao je Rossi.
“Ne znam je li to prirodno ili nešto na čemu je radio, ali on stavlja svoje tijelo između motocikla i asfalta kako bi spriječio pad.”
Talijan također smatra da s nekim drugim motociklom [osim Honde], Marc ne bi uspio izbjeći toliko padova.
“Mislim da nije do elektronike, već sama geometrija motocikla. Honda je napravljena na način da se može još uvijek naginjati i kada je prednji kotač u potpunosti okrenut”, nastavlja.
“S motociklom poput Yamahe, ako volan okrenete do kraja i dotaknete pod, više se ne možete podignuti”, zaključuje Rossi.
Za kraj jedan vrlo impresivan podatak. Marquez je u svojoj MotoGP karijeri odvozio 90 utrka, a sveukupno imao 83 pada bez teže ozljede [padovi na treninzima su uračunati], a kako mu je to pošlo za rukom otkrit ćemo vam u specijalu za nekoliko dana.