Valentino Rossi otkriva kako nije siguran hoće li njegova momčad imati spremnu inačicu motocikla za 2018. na postsezonskim testovima u Valenciji.
Kako su prošloga vikenda praktički izbačeni iz utrke za naslov, Yamaha sada pridaje punu pažnju razvoju motocikla za iduću sezonu.
Prototip šasije za sezonu 2018. predstavljen je u Silverstonu, no vrlo je vjerojatno da će konačna verzija biti znatno drugačija jer će se trebati prilagoditi novim specifikacijama pogonske jedinice.
Rossi kaže kako očekuje kašnjenje s novim motociklom od strane Yamahe jer inženjeri iz Iwate žele testirati neka nova rješenja na preostale dvije utrke.
“Još ne znamo hoće li novi motocikl biti dostupan u Valenciji ili će stići tek na prvi test u veljači. Sve ovisi o tome kako će se odviti posljednje dvije utrke”, nesiguran je Rossi.
“Naravno što prije imamo novi motocikl, tim bolje. Ali ako i ne dođe nije ništa strašno.”
“Japanci imaju tako mnogo ideja pa ima mnogo stvari koje treba učiniti. A bit će vrlo važno vidjeti možemo li napraviti neke dobre rezultate ili čak biti konkurentni na rabljenim gumama u posljednje dvije utrke”, navodi Doktor.
Stražnja guma je najveća mana
Najveća slabost Yamahe M1 2017 je bilo loše prianjanje stražnje gume zbog čega Rossi i Vinales nisu mogli maksimalno iskorištavati ubrzanja na izlascima iz zavoja.
Najveći se deficit vidio na stazama u Jerezu i Barceloni koje su poznate po glatkoj, odnosno slabo prianjanućoj površini asfalta.
Prošloga vikenda na Phillip Islandu Yamaha je imala jedno od najboljih izdanja ove sezone, a Rossi kaže da još trebaju utvrditi je li to slučajnost ili stvarni znak napretka.
“Ovo su dvije vrlo važne utrke za mene. Moramo odlučiti kojim ćemo putem krenuti u razvoju motocikla”, rekao je.
“Također je bitno potvrditi koliko smo zapravo bili dobri na Phillip Islandu. Inače je to veliki problem i moramo puno razmišljati.”
“Sepang i Valencija su staze na kojima je izuzetno bitna stražnja guma, tako da će nam pomoći pri shvaćanju jesmo li na dobrome putu”, zaključuje legendarni Dottore.