Rossi: Rano potpisivanje ugovora nije dobro

rossi

Valentino Rossi smatra kako su rano određeni ugovori u sezoni loši te da bi trebalo takve stvari raditi pred kraj sezone.

Do sada je odvoženo šest utrka u 2018. godini. Početak sezone je izgledao jako nepredvidljiv što se tiče vozačkih postava, no sada je klupko gotovo u potpunosti odmotano.

Najveće iznenađenje je donio Lorenzo odlukom prelaska u Hondu, a da stvar bude zanimljivija potpisivanje ugovora je slijedilo samo dva dana nakon Lorenzove prve pobjede za Ducati na domaćem Mugellu.

Slična situacija se odvija i u Suzukiju. Andrea Iannone će “morati” napustiti tim iako je njegova forma iz utrke u utrku sve bolja i do sada već ima dva postolja.

Rossi je jedan od prvih koji su potpisali produženje ugovora za naredne dvije sezone, no unatoč tome kaže kako su Lorenzo i Iannone savršeni primjeri da bi MotoGP momčadi trebale uzeti malo više vremena za donošenje takvih odluka.

“Pogrešno je što moraju tako rano odlučivati o novim ugovorima”, rekao je Rossi.

“Situacija Iannonea, Lorenza i drugih pokazuje da se sve vjerojatno odlučuje u prve tri utrke. Po meni je to previše žurbe.”

“Nekad sam znao potpisivati i prije početka sezone, ali mislim da se i sada nalazim u malo drugačijoj poziciji jer nastavljam s Yamahom još dvije godine.”

“Za druge koji se bore za važna mjesta definitivno je problem tako rano donošenje odluke”, dodaje.

Lorenzo i Iannone su se “kasno probudili”

“Lorenzo i Iannone, kada su shvatili da bi možda mogli ostati bez ikakvog mjesta, počeli su biti sve jači i jači, tako da su svojim timovima donijeli malo problema. Ali taj napredak je očito došao prekasno.”

“Bilo bi lijepo kada bismo mogli govoriti o budućnosti tek u drugom dijelu sezone, ali shvaćam da je to teško za kontrolirati”, zaključuje Doktor.

U tvorničkim momčadima su ostala još samo dva mjesta nepopunjena, u Suzukiju i Apriliji. Gotovo je sigurno da ćemo gledati Joana Mira u Suzukiju, dok je Iannone favorit za mjesto Scotta Reddinga u Apriliji.

Svi vozači su potpisali ugovore na dvije godine, osim Danila Petruccija koji se obvezao biti u tvorničkom Ducatiju samo iduće sezone.