Pirelli vjeruje da je ekstremna degradacija na mekim gumama Kimija Raikkonena rezultat okolnosti koje su se događale tokom trkaćeg vikenda u Monzi.
Sve su momčadi ovog vikenda ušle u utrku s nepoznanicama zbog manje prikupljenih podataka od očekivanja. Prvi trening je vožen po kiši, a u drugom treningu je Marcus Ericsson prouzrokovao dugu crvenu zastavu zbog velike nesreće na kočenju za prvu šikanu.
Samo 10 krugova su timovi imali priliku testirati bolid s postavkama za utrku. To nije bilo dovoljno da u potpunosti razumiju kako se gume ponašaju u uvjetima utrke.
Iako su svi timovi dočekali nedjelju na krivoj nozi, najviše je problema imao Raikkonen s obzirom na okolnosti s kojima se suočio. Nakon prvog ulaska u boks, odmah je morao nastaviti pritiskati kako ga Lewis Hamilton ne bi strateški prestigao.
Nesretni je Kimi potom nakon solo jurnjave zapeo iza Valtterija Bottasa što je za Kimija značilo da mu bolid gubi prianjanje i više proklizava. To je naposljetku i oštetilo njegove gume pa se nije mogao srčanije braniti od Hamiltona na 8 krugova svježijim gumama.
“Meke gume su sklonije degradaciji zbog manje potrošnje. Manja potrošnja znači da se više vrućine generira u gumi, a potom se stvaraju oštećenja kakva smo vidjeli na Kimijevoj stražnjoj gumi”, govori Pirellijev motorsportski direktor Mario Isola.
“Ako blisko pratite neki bolid ispred sebe gubite prianjanje. Iz kruga u krug sve više proklizavate i podižete površinsku temperaturu guma”, objašnjava.
“Jasno nam je da je Kimi pritiskao od prvog kruga na novim mekim gumama. U toj je jurnjavi potrošio dobar sloj nove gume i pogoršao efekt”, zaključio je Isola.
Slične smo probleme vidjeli i na VN Francuske ove godine, kada je upravo Kimi bio jedan od rijetkih vozača koji su pravilno koristili Pirellijeve meke gume. Finac je 5-6 krugova nakon promjene guma radio na očuvanju i pripremi, a onda krenuo u pohod na postolje.